fredag 9. oktober 2009

HANSEN GÅR AV ......................................

Ja da har Bjarne Håkon Hansen bestemt seg for og gå av i politikken . Hvorfor er det ikke flere som han i politikken , han virker både hyggelig , troverdig og prøver virkelig og gjøre noe for landet . Men det er bestandig sånne kaliber en mister , noen som virkelig gjør noe med hjerte . Det er en sjelden vare for det oftest så er det egen vinning folk gjør ting , ja selvfølgelig skal de ha lønn men jeg tenker på andre ting . Du ser bare i arbeidslivet det , jeg har jobbet mange plasser og har jobbet sammen med mange og har merka at kvaliteten på jobben betydde liksom ingenting men bare de fikk lønn så dreit de opp i alt annet . Ja jeg er veldig nøye på ting men det synes jeg en skal være også . Jeg er ikke så opptatt av na politikken men jeg har fått med meg at han Bjarne er en bra mann og det tror jeg regjeringa kommer til og merke at de ikka har han og støtte seg til når det blåser . Husker ei som jeg jobba sammen på ett av hotellene jeg jobba sa til vår sjef når jeg slutta , ho kjefta dem opp og sa at dem har ikke vett til og ta vare på de arbeiderne som virkelig gjør en god jobb . Kjekt for meg og høre men det er en tanke og tenke i dag ja . Bildet er henta fra Stjørdalensblad , http://www.bladet.no/Innenriks/Politikk/article4631293.ece

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Enig med deg der Randi. Selv om jeg har vært litt stygg med Bjarne Håkon på bloggen, eller uenig - så kommer jeg til å savne han. Koselig og jovial og ikke minst ærlig kar det.

roffe sa...

Hei Randi..Han og Thorbjørn Berntsen er vel de mest folkelige politikerne som har vært i regjeringa i de siste årene. Begge har vel vært arbeidere før dem kom inn på Stortinget..
Ha det bra....