torsdag 29. oktober 2009

FAMILIE ........................................

Først får jeg vel si at jeg er veldig glad i min mamma og søster Åse Marie og det mener jeg av heile mitt hjerte . Det har liksom bare vært oss i mange sammenhenger , vi har måtta klart oss selv . Og det har vi gjort med glans også .
Når årene går så treffer en på mange mennesker som en blir kjent med og ser hvordan sammensveiset de er i familien . Vi tre er sammensveiset vi også men vi har mere familie men som for min del som jeg ikke vil ha kontakt med lengre . Som en gammel venn av meg sier så at en skal vende det andre kinde til eller at en skal være mot andre som en vil at andre skal være mot seg . En gang får en nok selv om det er familie , jeg mener at en ikke skal stå og bli tråkka på og godta det av sin egen familie . Selvfølgelig er det noen en ikke kan kutte ut og da blir livet vannskelig når en ikke får løst problemene . En gjør ikke noe med glede lengre , for gudene at en har prøvd og være posetiv og fortåelsesfull mange mulige områda . Men de ortaken kan bli litt utslitt for min del når en ikke kommer noen vei at en har prøvd alt mulig , men at en får servert løgn og benektelse for ting som dem veit vi veit e sant .
Min far døde her for ei stund sida og jeg har hadt mine stunder om det , det var trist selv om jeg ikke hadde kontakten med ham . Og pga av han så har jeg ikke hadt noe kontakt med resten av farslekta heller opp igjenom åran og da blir en fremende for hverandre . Den bekrefelsen fikk jeg vel når de la ut dødsannonse uten og sette meg inni der , det er som han ikke skulle hadt ei datter . Men greit jeg overlever dette også , men det er en stor skuffelse for meg . Jeg synes de er heldige de som har det bra i sine familier som slipper og slåss for sin egen del . Det er noe i alle familier vil jeg tro men hvorfor er det noen som ikke går i sammen i det heile tatt ? Jeg har som sagt kutta ut noen familiemedlemmer for at jeg ikke skal bli sykere for det er faktisk enklete som virker sånn på en og må en tenke på seg selv . På enkelte ting i livet prøver jeg fortsatt og tenke posetivt og håper det skal bli bedre , ja en får krysse fingran før det . Jeg tror ikke jeg er aleine om ett slikt problem men jeg forbanner dem som er ute etter og lage bråk og er hyklerisk og egoister som durer sånn dem vil uten og tenke på at de sårer andre . Ja dette var min alvorstekst i dag , det er vel ikke rart en reagerer når det er så nært på en . Håper jeg ikke ødela dagen for noen med dette men måtte få det ut . Dere får ha en strålende dag , klem

Ingen kommentarer: