onsdag 13. januar 2010

DAGEN I DAG






Ja formen er ikke på topp som vanlig så jeg prøver og ta det med ro og støv får være støv . Plana er at jeg skal på trening i kveld og det blir det vel og tenker jeg selv om jeg sliter litt . Ser ut igjenom vinduet og ser på fine været som en skulle vært ut og vært gått seg en tur i men jeg makter ikke , litt kaldt er det også , - 10 i dag . Det er ikke noe det av det som har vært her .
Var ute i garsjen i stad og henta ved , for her i huset frysen kattunger på seg hvis ikke . Selvfølgelig er jeg mere frøsen enn min kjære så der kan vi være uenig hva som er kaldt og varmt : ) , jeg får vel ta på meg dunsokkan mine og pelspledde så ikke han renner vekk , he he . Blei så kald på fotan i stad og har ennå ikke fått varmen i dem . Ja det er bare klaginga på meg men det stikker ikke så langt . Men når det skal være sagt så var det mange fine motiv der ute en kunne ta bilda av men jeg er som sagt en amatør , jeg tok noen når jeg var ute og henta ved isted . Så ha en kjempefin dag i kulda : )

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Bare klag du Randi, jeg varsler når det blir for mye vet du... :)

Vi er nok en smule like når det gjelder hva som føles som varm eller kaldt. Nå om dagen synes vi også det stemmer best med varme på ovnen. Jeg blir jo gående mest inne om dagen og venter på bedre forhold ute. Kjennes på pusten dette klimaet og på tålmodigheten...Nesten så en kan få lyst til å klage litt også fra Nardo...Det nytter bare så lite så jeg prøver å unngå det.

Flotte bilder, fra den fine naturen rundt dere. Prøv med en litt lengre tur neste gang - bare et forslag...

Ha det bra og hils. Vi snakkes!