mandag 9. januar 2012

MORGENSTUND



Jeg sitter her og nyter min kaffekopp , har vært innom dagens nyheter på nettet og sett innom noen av bloggene jeg følger . Ja det er mye snakk om været men det er vel ikke kanskje sååå rart da no skal det bli ruskevær igjen med blåst og det som følger . Jeg vet ikke hvorfor men jeg liker sånnt vær så lenge det ikke blir ødeleggelser da vel og merke . Men så er jeg da ei uværskråke så da er det vel ikke så rart med det kanskje .




Jeg er ganske så fornøyd for tida , ja er alt er ikke perfekt da men det kan en ikke forlange da . Kroppen er ikke bra men sutrer ikke for det , det er no sånn jeg har det hver dag . Vel av og til må jeg få ut litt for og greie og gå vidre men prøver av hensyn til ham jeg bor ilag med ikke skal bli skitlei av gnålet mitt hvor i h....... vondt jeg har det . Jeg går fortsatt en gang i uka på revmatikertrim og det gir meg posetivt energi både i kropp og sjel . De damene er utrolige , de har vært en utrolig støtte og de er såååå posetive , ja det skulle ikke tro de sliter med sykdom . Og trimmdama Grete er også ei utrolig dame som jeg tar av meg hatten av for , ho skulle hadt en pokal av gull for det hun gjør for oss .

Siden jeg er statsansatt så er jeg mye hjemme alene her sammen med Dolly mens min kjære er på jobb . Men jeg kjeder meg ikke , det er alltids noe og ta tak i her og no har jeg skaffa meg ennå mere brodering , bilder denne gangen . Ja det skal bli kjekt og se det ferdig . Og som jeg sa har jeg nyttårsforsetter om og lese mere bøker i år . Har en bråte som står og venter på meg , jeg må bare finne leselysta igjen : ) . Og så har jeg fått meg ett nytt kamera ( NIKON) og der har jeg mye og sette meg inn i men det skal bli gøy og det er en hobby jeg kan dele med min kjære . Han er min lærer og mester , det er bra han er en tolmodig sjel ; ) .



I dag skal jeg en tur til byen og lufte meg litt . Skal noen ærener der og så blir det vel at jeg går og drømmer meg vekk litt i butikkene . No er kassa tom så det blir ikke noen handling på meg men det er lov og sondere terenget . Ha en flott dag kjære venner , klem fra meg : ) .


2 kommentarer:

Eva sa...

Flotte bilder av deg og kamera! Er enig at det er mye å sette seg inn i . Man får øve og øve. Koser meg med boken Fotoglede, og kjenner meg mye igjen.

Vært mye smerter i kroppen her også, og nakken klarer jeg nesten ikke å røre. Men det blir sikkert bedre.

Ha en riktig fin kveld, og kos deg med og ta bilder.

Randi Marie Hasselø sa...

Takk Lavina , men får håpe jeg får det til til slutt . Jeg prøver mye jeg da og så ser jeg hvordan det blir og noen ganger har jeg flaks . Ja ta været gjør det ikke enklere på smertene , hos meg er det slik at jeg mister nattesøvnen når det er på det verste . Ha en flott dag du og tross smertene : ) .