mandag 2. januar 2012

NYTTÅRSFORSETT ..........


Ja det er nytt år og nye muligheter . Og de fleste tenker på at de skal ha nyttårsforsett og det har vel jeg også hadt i mine tanker . Men tanken min er da at de må være realistiske , hvis ikke så blir det ikke gjenomført . Ja såpass godt kjenner jeg meg selv : ) . Siden jeg har hadt en slankeoprasjon i fjor og har greid og gå ned 60 kg så begynner skinnet og bli slapt så da er trening på øverst på listen av min forsetter . Så jeg håper med det at jeg kunne få stramma inn litt litt ivertfall , det kan hende jeg må ha hjelp fra kirurgi senere men skal prøve og gjøre noe selv . DRIKKE VANN er min store problem , får ikke i meg nok og det resulterer i at jeg får små problemer innemellom . Jeg vet ikke hvorfor det er sånn men det har alltid vært sånn . Jeg må finne på noe lurt der ivertfall så jeg får det på stell .

Forutenom og ta vare på helsa mi så har jeg mange bøker som ligger og venter på meg som skulle ha vært lest så det havner på list over det som skal gjøres i 2012 . Finne tilbake til lesegleden : ).

Finne gleden av og male og tegne . Det er noe jeg har alltid har hadt lyst til men har ikke hadt energi og inspirasjon til det . Det har vært for mye problemer som har tappa meg , så det er også en agenda jeg har finne tilbake posetiviteten til livet og lære meg og drite opp i folk som vil meg vondt . Problemet mitt er vel at jeg bryr meg om hvordan folk har det og det har gjort at jeg har blitt såra og gjort narr av av andre mennesker . Så som dere ser så har jeg mye og jobbe med i dette året .

Mitt største ønske er at i år skal bli ett posetivt og godt år , jeg synes jeg og min kjære fortjener det no . Jeg takker vår herre for at jeg har min kjære ved min side , jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten ham . Og jeg håper og ønsker også at dere får ett fortreffelig år . Håper dere har noen forsetter som kan snu det negative til det posetive , det er ivertfall noen av mine forsetter i år .

Mange store klemmer fra meg Randi Marie : ) .

7 kommentarer:

karidame sa...

Hei! Stå på Randi! Godt nytt år ;) Hilsen Kari

Eva sa...

Godt nyttår!

Håper du når målet ditt med trening og får fjernet overflødig hud om det ikke hjelper med trening.. 60 kilo er mye, og jeg ser et nytt ansikt men det er jo samme flotte dama...

Du får prøve å ha en skive eller to med lime i vannet.. Gir det et litt bedre smak..

Håper du får lest litt mer i år, og at du finner gleden igjen ved å lese.

Varm klem til dere begge!

Randi Marie Hasselø sa...

Takk skal dere ha begge to , ser lyst på livet og håper som sagt at det blir ett posetivt for oss alle : ).

Evelyn sa...

Hei :)

Håper du når målet ditt, Randi:)

eller rettere sagt jeg er helt sikker på at det gjør du.

Lykke til med vanndrikkinga.

Du er ei flott dame både nå og du var det før.

Klem

Anonym sa...

Hallo Randi.
Så kom jeg på noe som jeg mange ganger har kommet på, men som jeg har glemt. Ikke bare svare under innlegget ditt, men også stikke innom for å se om Randi hadde skrevet noe. :)

Etter at jeg skiftet til Wordpress fra Google, har jeg ikke den samme oversikten lengre, og glemmer lett noen av de det blir litt stille rundt. Jeg jobber med den saken. :)

Synes du har satt deg opp skikkelig fine mål for dette året jeg. Du har jo tatt ei bra økt i året som gikk. Det står det respekt av, stor respekt.

Oppretter du ei forening for "Oss som har problemer med vannet" (må ikke misforståes), er jeg den første som melder meg på. Donka, vår svigerdatter får rett og slett skylda for å "mobbe" meg rett som det er. Hun sier stadig at vannet i Norge er så godt. :) Jeg mener at vann egner seg best til å vaske seg i og vanne plantene med. :) Derfor drikker jeg Vørterøl og det gir noen ekstra egenskaper også. Vet ikke hvordan det virker i forhold til dine oppgaver, men det har jo ikke jeg noe problemer med. :)

Lykke til videre, og glem ikke å ta din vante tur innom meg heller. Der hender det at en og annen oppmuntring finner veien også, og så blir jeg minnet om at du eksisterer fortsatt. Da iler jeg til ved første anledning. Husk jeg er en gammel og glemsom mann. :)

Hei så lenge og hils katta! Og Knut, selvfølgelig.

Ha et riktig godt og fremgangsrikt nytt år. Fra en mer eller mindre ihjel strikket ektemann med stor inne trang og stort ved forbruk.

Randi Marie Hasselø sa...

Takk Evelyn , du har jo vært en stor insprasjon både før og etter oprasjonen . Ha ett flott og insirerende år , klem : ) .

Randi Marie Hasselø sa...

Hei Karl , ja jeg vet at dagene flyr og en mener ikke og glemme noen . Ser selv hvordan det har vært i de siste mnd , det har vært travelt . Har knapt nok had tid eller energi til og vært på nettet . Så takk for at du ga liv fra deg , det er en glede og høre fra deg igjen . Ha ett fortreffelig år du og fruen , klem fra meg : ) .