mandag 9. januar 2012

UTROLIG : )

Ja det er utrolig , det er nesten som jeg ikke tror det selv . - 62 kg og 7 buksestørrelser ned . Jeg vil juble høyt HURRRRRA at endelig får jeg til og gå ned i vekt . Det har vært en tung vei og gå , det er lettere no med den hjelpen jeg har siden jeg blei operert men enkelt er det ikke fortsatt . Jeg må stå på og trene og spise sunn mat . Gjør jeg ikke det så går jeg opp igjen eller står stille . Har kommet langt no men har ennå en vei og gå , men det tar jeg på strak arm . Veien blir til når jeg går . Det er kanskje noen som synes jeg maser mye om dette , dere får beklage men det gir meg så mye glede ved at jeg endelig greier det og at ting funker . Det er noe posetivt i livet mitt endelig og da bobler jeg over og vil med det kanskje inspirere andre og vise at alt håp er ikke ute . Ja livet er herrlig akkurat no på den delen av livet mitt . : ) . Stå på dere som sliter med vekta ikke gi opp , det er alltid håp med noe . Ha en flott dag dere , klem : ) .

3 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Den buksa ser litt for stor ut, Randi. Er det kanskje turbuksa til deg og Knut - fellesbukse? :) Skikkelig bra!

E fæsten ferdig og kaka oppspist?

Å så rødt kamera og reim da, stilig! Synes at det er skikkelig moro at du har fått deg et kamera som du passer bedre sammen med Knut med. Gleder meg fremover til å følge med i resultatene. Det blir bra!

God helg, Randi.

Har problemer med å kommentere, nå prøver jeg for tiende gang! Minst!

Kamerasamleren sa...

Der kom den endelig. Det gikk ikke med Open Id. Bare så det er sagt.

To kommentarer på to plasser er som du ser lagt igjen her. På grunn av problemene. Beklager det. :)

Randi Marie Hasselø sa...

Hehe Karl , ja buksa er 7 nummre for stor . Det er deilig at jeg endelig begynner og få dette til . Ja jeg er heldig med kameraet , min kjære er såååå snill .Fikk det av han til jul , ja det skal bli spennede og se om jeg greier og sette meg inn i alle instillingene etter hvert da . Gleder meg ivertfall : ) . God helg til dere også , klem fra Knut og meg : ).