tirsdag 7. juli 2009

EN LITEN BILTUR EN MANDAGSETTERMIDDAG




I går etter middagen og desserten var fortært og oppvasken tatt så fant vi ut at vi skulle ta oss en biltur . Turen gikk til Heia der vi var og kikka der samene holder til med lavo og selger suvernier . Vi blei no frista til og kjøpe noe , Knut kjøpte noen troll og jeg en drømmefanger som jeg skal pynte på soverommet med . Derretter kjørte vi ei stund og forbi der kræsja med med med en millitærbil , jeg er glad det gikk bra : ) og så stoppa vi og kjøpte oss softice , mmmmmmmm godt ja . Derreter dro vi vidre til neste stopp der vi gikk ut og fotograferte den nydelige naturen , ja det er og anbefale og ta en tur norover ja . Mange fine plassa ja . Derreter dro vi hjem og slappa mere av . Takk for en fin tur min kjære ; )

4 kommentarer:

Lills Krypin sa...

Ja Norge har en underbar natur. Og noe som jeg savner er den norske softisen. Den er hundre ganger bedre enn den svenske, (mjukglass).
Ha en fin dag.
Kram Lill

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi & Co

Der skulle n' Kal ha vært! Finar einn i by'n...det sier jo ikke så lite. (Der er det jo kjent at det skal være så fint)

Fine bilder Randi og gode minner om våre turer nordover. Skulle ha funnet meg ei fra det strøket jeg også :) Nei, forresten - mente ikke det. La denne uttalelsen bli mellom oss...:)

Hils Knut(en)

Libraine sa...

Kræsja dokker?

Kamerasamleren sa...

Hei Randi, har dere sovnet eller ble det virkelig et krasj? Ville bare si at vi har kommet til fredag snart og venter på flere bilder og ord fra nord. (Rene diktet siste del av linja, høtes så flott ut at jeg gjentar det til slutt.) "Venter på flere bilder og ord, fra nord."

Hils Knut og ha ei fin helg, med ny dato på siste innlegget... :) Sløva.

Trønderklem fra Karl