mandag 20. juli 2009

SVAR TIL HAN KARL

Ja klart vi kan være uenig men være venner for det : ) . Jeg er enig med deg at det er sjøføren det er noe i veien med og ikke selve bobilen . Kunne selv tenkt og hadt en , det har vært kjekt og hadt huset med seg . No i sommer har jeg sett mang en fæl kjøring , hva er det med normenn og ferie kontra bilkjøring . Snakk om ferie sier jeg , det er mye stress og i verste fall kan ende opp i ulykke . Ikke bare det at man kan skade seg selv men de kan skade andre også . Tilbake til bobilen og ikke minst campingvognen , frørerne av de skaper mye trøbbel i veien og irritasjon og da blir det mye gærn forbikjøring og da snakker jeg om førerne av de som har disse doningene . Skal helse fra Knut Karl og du må helse til kjærringa fra oss . Håper ho fikk meldinga som jeg sendte i sommer . Ha en fortsatt fin dag og sommer , klem

3 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hei Randi, som du vet er ikke "sjefen" her den flinkeste på meldings og datafronten, skal sjekke opp jeg :)

Hun kom forresten dukkende opp nå og jeg skal hilse tilbake. Fint å høre at dere har hatt en fin ferie, virker slik. Nå er sikkert batteriene på topp, med så mye lys som dere nå har hatt, døgnet rundt. :)

Hei så lenge til dere begge fra en til tider kverulantisk oppriktig venn!

Lills Krypin sa...

Hej Randi.
Håper du får en riktig god natts sövn.
Kram Lill

roffe sa...

Hei på deg og takk for dine kommentarer i min blog.Kjører 84 km til og fra jobb hver dag og ser mye rar kjøring.Akkurat nå er det bobiler og biler med campingvonger som er i overtall på denne veien.Det går som regel under fartsgrensa og noen kjører forbi på de merkligste plassene.Sitter nå på jobben og venter på at klokka skal bli 16.00.

Ha en fin ettermiddag og kveld og en fin sommer. Jeg har ferie fra i morgen.
Hilsen fra Rolf..