lørdag 18. juli 2009

LITT MERE FRA FERIEN

Ja da er ferien snart over for denne gang , ja ivertfall for for min kjære . Jeg som er statsansatt har ferien på en måte heile året da : ) . Vi dro fra Ballsfjord Onsdagmorgen , det blei ei en lang tur . Vi hadde ett stopp på Polarsirkelen og deretter kjørte vi til Mo I Rana og der overnatta vi på hotell . Rommet var en stor skuffelse , trangt og skittent . Dagen etter dro vi vidre hjem , det gikk litt småtregt ja . Vi hadde noen stopp pga Marit ikke var i form og selvfølgelig så er det de evinnelige bobilene da : ) . Jeg synes jeg var flink jeg på denne bilturen for jeg er ikke den gladeste til og kjøre bil . Det blei en ekstra tur på oss for vi kjørte og leverte Marit og etter vi hadde gjort det så stoppa vi på Høylandet for og strekke på beina , vi var og kikka der dem har latterfestivalen . Ja der skulle en ha vært når det er ja. Derretter så var det noen timers kjøring igjen , begynte og bli lei da . No er det ei stund til neste gang ja , ikke misforstå men jeg har hadt en fin tur men er så forbanna sliten . No sitter jeg hjemme og nyter hjemmets fred og ro , neste uke får vi besøk av mamma og Åse Marie , det skal bli kjempekjekt og se dem igjen og vise dem mitt nye hjem . Ha ei strålenes uke folkens , klem

Kamerasamleren sa...

Velkommen hjem og vel overstått. Ser ut for at dere har hatt det fint. Sikkert godt å være hjemme igjen.

Forsto jeg deg rett, er ikke ditt forhold til bobiler helt på topp. Der er jeg ikke enig - om det skulle være et problem, er det ikke bobilens skyld, men sjåførens. Det opplever vi med alle typer biler. :)

Jeg vil påstå at etter hundrevis av mil med bobil rundt om i hele landet, er det ikke en som har møtt meg med de tankene. Bare hyggelige mennesker når alle viser hensyn. Tror jeg. Det gjelder alle typer bilister. :)

Noen ganger kan en være uenig, ikke sant? Hils Knut!

roffe sa...

Ser at dere har vært på ferie i Ballsfjord. Jeg kommer Hamarøy så dere kjører vel gjennom den kommunen.Jeg bruker å overnatte på Heia Gjestegård&Camping når jeg er nordenfor, da er jeg halvveis. Der er det fint med hyggelige folk.Har sikker overnattet der ca.30 ganger så jeg kjenner dem som jobber der.