torsdag 2. juli 2009

FERIE





Ja no er det ferie og vi er på besøk i Ballsfjord til foreldrene til min kjære . Her har det vært fint vær og støgt vær , ja sånn er det ja. Har fått så mye klegg og mygg bitt at jeg holder på og bli tullete , det kløøøøøøøøøøøøøøøør : ) . Knut holder på og hjelper faren og setter opp gjære rundt platten mens jeg skravler med ho May . Vi skal nok en tur til Tromsø også når vi er her . Det er koselig og være her og så er det så herlig og høre ta frodige språket , det er liv i det . Mens vi er her så blir det vel en del besøk og ta , Knut kjenner mange . Så jeg blir kjent med mange mens jeg er her opp og så gjestefri dem er . Der tror jeg nok mange har og lære av sørafor . Det er nydelig natur her oppe , det er verd ett besøk ja : )

3 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hallo Ferister
Der kom det et pust fra nord ja! Har ventet på det.

Jeg visste jo at Knut hadde mange kjente og slekt der opp, men at du hadde det, visste jeg ikke. :) Regner med det er slekta de du er avbildet med på det siste bildet. :)

Den var stygg, men ment som en spøk. Regner også med at du greier å ta igjen etter noen dager der. Med nordlendingens tonefall og deres kraft...

Ha det fortsatt fint, og hils Knut. Koselig å se livstegn fra dere igjen.

Lills Krypin sa...

Ha en fin ferie. Kram Lill

Randi Marie Hasselø sa...

Takker , vi storkoser oss : )