tirsdag 23. juni 2009

SANTHANS





Tenk at det er opphold på santhans , det er så bra altså . I dag pakka jeg sekken og gjorde den klar til min kjære Knut kom hjem fra jobb . Så dro vi på fjellet , jeg pusta og pesa meg oppover og svetten sila og det verka både her og der . Men sååååååååååååå deilig da , meg og min kjære heilt aleine i skogen og hører pippian synger . Kan man ha det bedre ? Vi kommer oss opp på Svartkamhytta , der tenner min kjære bål sånn at vi får grilla pølser , det hører santhan til det . Der sitter vi og koser oss med kaffen , prater og koser oss . Det er en nytelse for sjela og være der oppe , tida går fra oss som vanlig og finner ut at vi skal rusle nedover igjen . Vi har vært ute i over tre timer og kosa oss så no lukter det go fjellfinn av oss : ) Takk for en nydelig tur min kjære : )

3 kommentarer:

Lills Krypin sa...

Hei Randi. Ja dere har det virkelig koselig. Kram Lill

Kamerasamleren sa...

Så koselig dette så ut da. Og mye varmer enn ved Storwarts den berømmelige dagen ser det ut til...

Skikkelig fine bilder som får en til å tenke: "Der skulle du ha vøri Kal..."

Men si til Knut, det røde på bålet tror jeg ikke vil brenne...

Kamerasamleren sa...

Kjæm d itj nå fra nord snart da?

"..jeg vet meg et land langt der oppe mot nord..."

Hils Knut og svigermora! Kos dere, men det gjør dere vel?