tirsdag 16. juni 2009

NY UKE NYE MULIGHETER




Ja vi no har vi kommet til Tirsdag allerede da men det er ei ny uke med nye muligheter . Før helga holdte jeg på og kave og vaske som vanlig , tror min kjære synes jeg kaver for mye på akkurat det området og han blir nok litt oppgitt over meg . Så jeg må nok for min egen del må prøve og gjøre det på en annen måte så jeg slipper og ha det dobbelt så vondt de neste dagene . Men det er enklere sagt enn gjort da men skal prøve så godt jeg kunne . Helga gikk i og for seg ganske bra men det er alltid noe som gjør at ting blir baill og det verste er at en ikke har kontroll på det . Ja livet skal ikke være enkelt bestandig og man lærer så lenge man lever . I går skjedde det ikke så mye egentlig men fikk vaska noen klær da og laga middag for min kjære og resten av kvelden så kosa vi og slappa av , en må det og innemellom sjø . I dag stod vi opp kl 0515 , er det rart en tar seg en formiddagskvil : ) , mange spør meg hvorfor jeg står opp så tirlig hvis jeg ikke må . Det er fordi jeg synes det er koselig og spise frokost sammen med min kjære og så får jeg meg frokost til normal tid også . Blir vel til at jeg gjør noe småtteri i dag også etterhvert men først skal jeg ha skjønhetsøvnen min : ) I morra har jeg bursdag , da blir jeg 41 år . Helledussan hvor fort åran går du , mange ganger så føler jeg meg gamlere pga sykdommen og andre ganger er jeg fjortis også . Det er litt herlig det også og være barnslig innemellom . Ja livet kan være så opp en dag og sååååååå ned en dag , derfor tar jeg en dag om gangen og nyter de fine dagene til det fulle . Ha en strålende dag folkens ønsker dere alt godt . Klem

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Hallo gamla!
Beklager at det har gått hus forbi med dagen din. Gratulerer derfor tre ganger så mye i dag og ønsker deg seks ganger mer lykke til med dagene og årene fremover.

Like mange gratulasjoner sendes med fra Toril også med kommentaren: "Nå er du blant oss i de voksnes rekker". (Egentlig ikke sant, det er jeg som skriver og sier det) :)

Ellers har jeg hatt mye å henge fingrene og hodet i den siste uka, merker vel det også på bloggen, kanskje. Nå har jeg i alle fall fått registrert domene som kommer opp etter hvert ganske snart. (Hjemmeside) Bredbåndet har også forlatt meg og vært borte ei uke nå snart, men Telenor påstår det er i orden. Ikke vet jeg om det er det eller hodet mitt som er fraværende. Det fungerer i alle fall ikke.

Ellers er alt som "normalt", og det vil si for min del ganske unormal kroppslig form. Sett i forhold til det som skulle være det normale. Nok om det, nå skinner sola igjen ute og da bruker det "å dryppe litt på klokkeren". Klokkeren er meg i dette tilfelle...

Ha en fin dag! Skal hilse fra den tidligere "samboeren" din også. :)