torsdag 18. juni 2009

HAPPY BIRTHDAY TOOOO MEEEEE .




Klokka æ fikk , fin ja : )
Bløtkake måtte vi ha : )


Ja i går blei jeg 41 år , det er utrolig hvor fort tida går ja . Synes det ikke lenge siden jeg var 20 jeg , åran spring fra meg . Rekker liksom ikke henge heilt med i svingan bestandig men hva gjør det så lenge en har det godt . I går var vi på resturang Egon og kosa oss sammen med Siw-Heidi og Kim . Seinere gikk Knut og jeg og kikka på sentre . Det endte opp med at vi kjøpte med oss kake hjem så da blei ennå meire feiring med kaffe og kake . Og jeg fikk Klokke fra Knut som presang , den var nydelig . Han kan og kjøpe gaver min kjære ja : ) . Fikk så mange gratulasjoner også fra min venner på facebook , det var koselig da . Så min kjære så vil jeg bare si at Æ ÆLSKE DÆ og takk for en kjempefin dag som du ordna til mæ .

Meg og min kjære Siw-Heidi og Kim

5 kommentarer:

Lills Krypin sa...

Hej Randi.
Gratulerer med dagen.
Kram Lill

Randi Marie Hasselø sa...

Takk så mye Lill : )

Libraine sa...

Fine bilda ja, og så ut som du hadde ei fin feiring :) Ka dokker spiste?

Randi Marie Hasselø sa...

Det blei Black and white med cola zero

Kamerasamleren sa...

Hei igjen Randi!
Stikk deg en tur innom www.karlhalvorsen.com når du får tid da. Hører gjerne hva du synes om designet.

Ble det ei flott helg? Hvis ikke kommer en ny ei ganske så snart...:)

Ha en fin dag og timer til neste helg! :)