tirsdag 23. juni 2009

TUSSER OG TROLL



Jeg lurer på så mye jeg og er nyskjerrig også : ) Finnes det småfolk , alver , tusser og troll ? Er det noe mellom og himmel og jord som vi vanlige dødlige ikke ser , jeg er så nyskjerrig på det altså er ikke dere ? Har lest en del bøker av Margit Sandemo og hørt ho fortalt om småfolket . Som mye annet så er det ikke alle forunt og få møte de karene og jeg er ikke blant de . Men kunne av og til kunne ønske og hadt de evnene og kunne kominisert med "spøkelser " så en kunne hjelpt dem vidre , for jeg veit vi har hadt ånder i vårt hjem . Med litt hjelp så har vi fått vekk noe men jeg tenker det må være noen stakkars sjeler som har noe de ikke er ferdig her på jorda . Må være veldig frustrerende for dem og ikke får kontakt hvis det er det de ønsker . Når jeg tenker på Alver så blir det litt eventyraktig tankegangen . Ja det er så mangt man tenker på men det er såååååååååååååååå intresant tema . Hva mener dere ?

Ingen kommentarer: