mandag 8. juni 2009

PARKERINGSIRETTELSE

Kom over ei notis som jeg tenkete jeg ville dele med dere . Tror parkeringsvakten her ett stort problem , enkelte kan kanskje kjenne seg igjen hvis en er sliten og sint . Det er mye en tenker da eller ......

Dette er ikke ei parkeringsbot , men hvis det var i min makt skulle du fått 10.
På grunn av din egen toskeskap , mangel på intelligens , samt febrilsk førsøk på
parkering har du okkupert nok plass til 20 esler , 2 elefanter , 1 geit , og 1 safari
med pygmeer .

Grunnen for å gi deg denne , er at du for fremtiden kanskje kan tenke på andre enn deg SELV . Personlig kan jeg ikke fordra personer som er egoistiske , dominerende eller rett og slett mindre begavede bilister og du passer sannsynlig vis inn i en av disse kategorier .

Som avsluttning vil jeg gjerne ønske deg en herlig punktering på alle fire hjulene .
Gjerne på en øde landevei kl 0430 0m natten .

2 kommentarer:

Libraine sa...

Hehehehe! Syns den va utrolig morsom i!

Randi Marie Hasselø sa...

Ja ikke sant , he he he