fredag 5. juni 2009

NOK EN NY DAG


Nok en ny dag er kommet , jeg har spistfrokost sammen med min kjære som no er dratt på jobb . Ja noen må tjene til livet opphold mens jeg går hjemme som statsstipendiat og husmor . Sitter her og nyter stillheten og hører fuglene kvitrer ute , det er så deilig . Der vi bodde før hørte vi ikke en fugel . Mon tro hva været blir i dag jeg , etter kroppen og dømme så blir det ikke pent men vi får se . Sitter og nyter kaffen , det blir nok en formiddags lur i dag og . Det bruke og hjelpe på , no om natta sover jeg dårlig også . Er blitt plaga med hoste og det er ikke godt , skulle tro jeg røyka ennå . Jeg har aldri vært så mye syk som etter jeg slutta og røyke , får håpe det blir bedre ja . Må vel finne på noe i dag og men får se hva det blir , jeg tar det som det kommer . Hørt dere den du , jeg stresser ikke med hva alt som må gjøres . Flink jente ja , finner det seinere hvis det ikke blir tatt no . Ja hva er det en ikke må øve seg på for at en skal få en bedre hverdag og ikke drepe seg heilt . Nei no skal jeg finne senga for få skjønnhetssøvnen min , ikke at jeg trenger det altså he he ha ha . Ha en strålende dag folkens : )

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Hei Randi!
Du lurte på hvilket vær i dag? Hadde nesten lyst til å si hva jeg tror med samme ordene som omtalte Selbu - sauer i min blogg: "Det blir vel naboværen som vanlig." Blir vel ikke helt riktig, men du skjønner...Det er vel ikke noe som heter "samboervær"...tror jeg.

Ei fin helg til deg og Knut og ikke glem meg da...:)