mandag 1. juni 2009

FJELLTUR


KNUT NYTER UTSIKTEN OG STILLHETEN




UT PÅ TUR ALDRI SUR








I dag er det 1 Juni og fridag for min kjære , hva finner vi på da jo vi tar oss en fjelltur . I dag er det nydelig vær så vi måtte ta oss en tur i dag , har vært for lite av den sorten i det siste så no var det på tide . Vi koka oss kaffe og stekte vafler for og ta med oss , no skulle vi kose oss skikkelig ja . Når vi begynte og gå opp dit så streva jeg skikkelig med fotan og pust men det blei bedre etterhvert og det var en nytelse og gå der i stillheta . Men når vi kom opp til Svartkamhytta blei stillheten brutt med en del folk som har tenkt det samme som vi . Men så forsvant dem etter hvert og ble det fred i fjellheimen igjen . Så i dag har vært en nytelse for meg og jeg har kosa meg sammen med min kjære . Så i dag gir jeg terningkast 6 .

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi
Terningkast 12 fra meg (jeg bruker to terninger)til Pinseværet, deg og Knut! Med skam må jeg innrømme at min lengste tur i dag har vært til verandaen. Ikke så mye å skryte av det.

Om noen timer er det striskjorta og havrelefsa igjen et par - tre dager til ei ny helg. Ikke lenge før juletreet kan tas med på turen hjem fra helgaturen nå. Men først vil vi ha noen dager med sommer og litt til...

Ha ei fin uke!

Libraine sa...

Se der ja! Bra dokker har vært på tur da, fliiiink! :)