torsdag 13. august 2009

HELT PERFEKT ?


Sitter her på kjøkkenet og ser ut igjenom vinduet og ute sprutregner det . Det gjør det ikke bedre for fibroen men det er en annen sak . I dag var vi ikke oppe så tirlig som vi pleier for vi skulle få besøk av huseieren kl 9 30 men tror du dem dokka opp da . Neida , og det verste er at Knut har tatt seg fri fra jobb , det er så gale altså . Sånn kan det gå altså , jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at det ikke kan gå an og si ifra hvis det blir forandringer . Æ hate sånnt . Har vaska klea da i dag og skulle ha gjort mye mere men æ orke ikke . I går vaska æ badet og dagen før vaska æ på lofte . Får se ka det blir til i morra om det blir noe energi . I dag kommer Knut med go stol til meg , åååååååå det skal bli gøy . Min første go stol : ) og endelig noe godt og sitte i . Har vurdert om jeg skal legge meg i seng litt men kommer meg ikke opp på lofte , sitter og snakker med søstra mi på msn . Ho kjede seg på jobb , Moldenserene er ikke flink til og reise skjønner jeg . Ja det skal ikke være like kjekt bestandig . Her om dagen måtte for min egen del bare kutte en person i mitt liv , jeg godtar ikke at andre skal komme og bestemme hva jeg skal gjøre . Nok er nok for meg , jeg klarer meg godt uten den personen . Jeg vil ikke ha noe med personer som suger meg tom for energi . Ja jeg kan høres hard ut men av og til må en det hvis en skal ha det godt selv . Nei livet skal ikke være enkelt bestandig , en blir utsatt for prøvelser hver dag og da må en finne en måte takle dem på . Og det er ikke like enkelt og sett på seg smilet bestandig hvis en får seg en på tryne rett som det er , men ingen fare jeg står stødig jeg men selvfølgelig kjenner jeg det på kropp og sjel . Noe posetivt er det i livet mitt at jeg har den beste samboeren som finnes i tykkt og tynt . Han er det beste som har skjedd i livet mitt , det er vel like barn leker best . For og si det sånn så tross irritasjon , smerter og annet så har jeg det topp. HEILT PERFEKT : )

Ingen kommentarer: