fredag 28. august 2009

ONSDAG , TORSDAG OG FREDAG

Ja da er det helg igjen snart , ja for meg er ho starta for no e helgavasken endelig ferdig men litt hjelp fra min kjære . På onsdagen holdte jeg på og styre og vaske inne i en av stuene vårres , jeg ommøbelerte møblene . Jeg fikk vaska grundig for det er ikke hver uke det blir gjort pga av at jeg sliter såååå gale med kroppen . Etter en del pauser så fikk jeg stua ferdig til min kjære kom hjem fra jobb og han var strålende fornøyd med ommøbleringa og jeg fornøyd med arbeidet jeg har gjort , flink jente ja , hi hi . Må skryte litt selv også . Resten av onsdagen kosa jeg meg i gostolen sammen med min kjære . I går torsdag stod jeg opp som vanlig kl 5 30 og spiste frokost sammen med min kjære , det er såååååååååååå koselig altså . Derreter blei som vanlig at jeg fannt senga igjen og sove ei go stund . Når jeg endelig har vokna fra koman ordna jeg meg lunsj og kaffe og satte meg foran pc n ei stund og jeg satt nesten og grua meg til jeg skulle begynne og vaske . Men jeg måtte bare hive meg rundt til slutt og tok stue nr 2 og kjøkkenet og midt oppi detta ordna jeg middag til min kjære og meg så jeg hadde bare litt igjen på kjøkkenet når Knut kom hjem . Vi hadde svinekoteletter med pomfri og peppersaus til middag i går ogved kjøkken bordet blei vi sittenes og skravle ei stund , ja vi koser oss da . Etter middagskoppan var vaska opp begynte jeg og vaske badet med hjelp fra Knut tok han det som var igjen på kjøkkenet og vaska gulva for meg , ja jeg har en kjekk samboer som hjelper meg når jeg trenger det . Men sant skal sies at på slutten av vaskinga så følte jeg meg som ei utvaska fille . Æ var fint ferdig og det kjente jeg i natt men med litt dop så har natta gått greit . I dag får vi besøk av eldste dattra til Knut med mann og barn og seint i kveld kommer den yngste dattra . Vi får håpe det blir kjekt og at værgudene er med oss . Men no snart skal jeg finne senga lita stund før jeg må opp og ordne meg før besøket kommer . Ha ei strålende helg folkens . Jeg skal kose meg og slappe av så som det lar seg gjøre , jeg er slit og verker i heile kroppen men er stolt over meg selv at jeg greide dette også . Og jeg er så happy for at jeg har en så enstående samboer og som jeg elsker sååååååååååååååååååååå masse at jeg ikke veit hvilken fot jeg skal stå på , hi hi . Ja jeg er over 40 og litt tullete men er det rart da , jeg er like forelska i Knut etter snart 2 år . Livet er herlig folkens tross alt ...... . Klem fra meg

1 kommentar:

roffe sa...

Hei, stikker innom for å si God Helg..