onsdag 26. august 2009

TIRSDAG

Ja da er det blitt tirsdag , som vanlig stod jeg opp sammen med min samboer og ordna frokost til ham og meg kl 05 30 . Jeg synes det er så trivelig og en fin start på dagen før han drar på jobb . Etter han har dratt på jobb så ordner jeg opp og så setter jeg meg ned med kaffekoppen foran pc n og tar livet med ro . Nyter stillheta og om sider finner jeg senga igjen for og få litt skjønnhetssøvn igjen , ikke at jeg trenger det altså , he he . No har jeg vært oppe ei stund og skulle ha begynt og vaska på stua men jeg skal skrive her først : ) . I går var jeg så fornøyd med meg selv da fikk jeg vaska heile loftetasjen og vask noen klær . Ja sånn går no dagan : ) . Ringte til Nav i dag og der er det ikke enkelt og bare få vite ting der , men tenke posetivt at det går bra . Er vanligvis vandt med vanskelige betjening fra Molde så vi får håpe dem e likar her i Stjørdal . Jeg synes livet herlig selv om jeg sliter , har en aldeles topp samboer som jeg elsker over alt på denne jord . Har dere hørt om at en kan gå igjenom ild og vann , ja jeg sier ikke mere . Men no må jeg få ræva opp av stolen og få gjort noe fornuftig og la det få lukte deilig grønnsåpe . Ja jeg er gammeldags slik : ) . Så no må jeg bare gå men dere få ha en strålende dag hva enn dere finner på . Det skal jeg tross alt : )

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi!

Nå er du sikkert ferdig du til innrykk på fredag - var det ikke da det kom besøk :)

Koselig å se deg mer "på lufta" igjen.

Hilsen mæ fra Nardo

Randi Marie Hasselø sa...

Jepp no e æ endelig ferdig til innrykk skal bare få meg litt skjønnhetsøvn . God helg : )