mandag 24. august 2009

MANDAG !!!!!!


Ja no er det Mandag igjen , utrolig hvor fort helga går . Fredagen hadde vi tenkt oss på kino men Knuts tannpine og min elendige form gjorde at det ikke blei sånn . Men vi leide oss video , vi plukka oss to filmer hver og da blei det action på Knut og romantiske filmer på meg . Merkelig : ) . For og si det sånn at action filmene var skuffende for oss begge . Så vi kosa oss og tok livet med ro , DEILIG . På Lørdagen stod vi opp litt seint , Knut var ikke bedre i tannebissan sine så det rolig formiddag . Etter ei stund dro vi ut og vi dro på KID og der handla jeg nye sengeklær til oss , det blei Rødt : ) . Med samme som vi var der så stakk vi innom Skeidar for jeg skulle se om dem hadde skinnan som jeg har lyst men tror dere ikke at svart var borte da , hm . Men vi gikk der og kikka og der kom vi over ett bord som har vært utstillings modell og fått litt skade på seg til en billig penge så det kjøpte Knut . Så no må vi finne stoler til det : ) . Jeg var også innom plantasjen og kjøpte meg ett tre og noen lyngplanter , må jo pynte opp ute og veitdu . Etterpå så drog vi på torget og drakk kaffe sammen med en av døttrene til Knut . Til slutt så bar det hjem og der slappa vi av i gostolan vårres , kvelden gikk og det blei natt igjen . På søndagen var det fint vær men vi var ikke i form så gjorde sånn småtterei her hjemme , vi tok oss en middagskvil og , det var godt . Etter middagen så dro vi og besøkte dattra til Knut . Ja helga gikk no uten at jeg fikk gjort noe spesielt men jeg nyter tiden aleine med min kjære . Ja vi trenger det og , sorry hvis det høres egoistisk ut . I dag skulle jeg ha begynt med rydding og vasking så jeg blir ferdig til fredagen men i dag har smertan slått meg heilt ut , har no bare 3 dager på meg no da før vi får besøk av eldste dattra til Knut med mann og barn og ho yngste dattra hans . Ja det er tungt og holde på når en ikke er i form , jeg må være ærlig og si at no slit jeg sååååååååååå veldig . Men kommer vel over ta og . Er det noen som har noe tips til meg ? Snart kommer min kjære hjem fra jobb og da blir det kylling og pomefritt til middag , godt ja : ) . Ha en strålende dag folkens , stor klem fra meg .

3 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Merkelig det med action og Knut osv.. :) God bedring til mann med samme navn om den allerede ikke har kommet. God bedring til deg også selvfølgelig.

Om jeg har noen tips? :) Ta deg en Pamol sammen med Ibumetin 400mg en gang i blant og legg ned forbud til deg selv mot å nevne annet enn positive ting. Det virker for meg i alle fall. Prøv over en periode, men ikke regn med at du slipper problemene lenger - de kommer du sikkert til å få fortsette med. De blir bare lettere å leve med!

Prøv Randi! Tenk på alt du har tid til å gjøre, selv om du ikke orker å gjøre så mye. Men rikelig med tid har du i likhet med meg. Selv om tiden er godt fylt opp med tiden til andre for min del. Tenk så glad Knut blir da! :)

Les profilen min en gang til og legg merke til "Den største glede en kan ha, det er å gjøre andre glad". Det prøver jeg også å gjøre for deg nå. :) Håper ikke du blir sint :)

Tenk på alle som sitter i rullestol og alle som ikke har Knut og Toril å støtte seg til. For ikke å nevne alle de som er uten armer og bein! Vi har det godt vi to Randi! Enig?

Hils Knut og ha den flotteste og mest positive høsten dere noen sinne har hatt! Fint å se deg tilbake på bloggen igjen også.

Libraine sa...

Høres ut som dere hadde en fin helg da iallefall :)

roffe sa...

Hei fra Buskerud..I helgen fikk jeg endelig malt ferdig huset..Fantastisk,hele 3 dager uten regn..
Ha en fin uke..