tirsdag 1. september 2009

HELGA





I helga hadde vi besøk av ungene til Knut . På fredagen kom Unn-Berit i tolvtida sammen med sønnen Isak . Vi satt no skravla og drakk kaffe mens vi venta på at Knut skulle komme hjem fra jobb . Tida gikk fort og jeg måtte sette på middagen , dem skulle ha kobbekjøtt . Der måtte jeg si stopp altså , jeg er egentlig altetenes men det greier jeg ikke . Jeg tror det har noe med vanen og gjøre . Samtidlig med Knut kom også mannen til Unn-Berit fra Vestnes og han har plukka opp ho melomste til Knut på veien . Etter hvert blei det middag dem spiste kobbekjøtt og jeg pølse : ) . Dagen gikk fort og det blei kveld og ho minsta Kom med bussen . Etter ei stund var det leggetid . Lørdagen stod Knut opp først og laga frokost og jeg gikk i dursjen , da alle var mette og fornøyde så drog noen ut for og bruke litt penger som en alltid gjør når en er på tur . Vi tok også en tur ut til Hell kjøpesenter for og kikke litt og Marit skulle ha leggbeskyttere for ho har begynt på fotball . Det er kjekt det , får håpe ho liker det og fortsetter . Jeg var no innom nille selvfølgelig kom jeg ut med telysestaker , typisk meg alttså men dem var så fine . Det blei kjøttkake til middag på lørdagen og det var alle fornøyd med og tenk at tv n var nesten ikke på i heile helga , herlig altså . Ja helga gikk fort , de fra Vestnes drog søndagen etter frokost og Marit i firetida . Helga var koselig tross alt , men jeg var dørgens sliten . Er ikke i form nei for tida , skal ikke noe til . På søndagsettermiddag satt Knut og jeg ihver vår go stol og slappa av nøyt roen og hverandre . Vi har det godt sammen vi to ja , jeg er så happy for jeg har en som Knut . Kl 22 på kvelden gikk vi og la oss og da var helga over for denne gang : )

Ingen kommentarer: