torsdag 10. september 2009

IKKE SOVE SAMMEN

Ja jeg såg i går i adressa at det ikke var sundt og sove sammen . Jeg veit det er noen som har det sånn men med meg er det motsatt jeg sover dårlig hvis jeg ikke har min kjære ved siden av meg . Jeg forstår ikke vitsen med forholdet hvis en ikke kan dele seng , hva med nærheten da . Jeg veit det er folk som ikke får sove når den andre part snorker så da kan det være forsåelig men andre ting forstår jeg ikke . Hva med dere ?http://www.adressa.no/forbruker/article1380780.ece , her er artikkelen fra adressa . Jeg sier no det kommer ikke på tale for min del nei .

3 kommentarer:

Libraine sa...

Der e i enig m d.. i tror ikkje d e bra for forholdet å sove på forskjellige rom! syns d va en merkelig uttalelse på den artikkelen at man ikkje søv godt sammen med partneren sin, men det e vel veldig individuelt tenke i!

roffe sa...

Jeg sover dårlig når kona ikke ligger ved siden av meg. Jeg synes det er merkelig, men sånn er det. Når jeg er ute og reiser og kona ikke er med sover jeg dårlig også. Merkelig fenomen..

Kamerasamleren sa...

Ja, så var det snorkingen da...Du har vel hørt om tilfeller med det :)
Nå er det jo hjelpemidler for det også da, i alle fall for meg. Som du vet.

Jeg så innslaget på Adresseavisen ang dette, utrolig hva det forskes på og hvilke resultater de kommer frem til.

I alle fall så sover jeg det lille jeg kan sammen med kona, som i førti år. Tross forskning og anbefalinger/advarsler. :) Når hun er hjemme da... :)

Hils Knuten - den greie knuten :)