torsdag 10. september 2009

EN NY DAG


Sitter her ei stund og funderer på livet prøvelser og livet generelt . Kroppen er ikke som den skal verker av sykdom og gråværet gjør det ikke bedre , kroppen er ikke villig til og gå ned i vekt så det er ett slit det og . Har vært hos legen og snakka om oprasjon , ja vi får se men ho skal no sende inn en søknad . Ja æ slit til de grader fordi kroppen er ødelagt av smerter at jeg ikke greier og trene , viljen blir mindre også . Har store problemer med og få igjen bh , da er det gale altså . Men takket være min kjære samboer så har jeg det bra tross alt , jeg veit ikke hva jeg skulle gjort uten han . Han verd sin vekt i gull : ) . En tenker på andre familiemedlemmer hvor alle problemer de skaper og en prøver og strekke seg så langt en kan og mere til . Min venn Karl sier at en skal være mot andre som du vil at de skal være mot deg . Men pokker Karl hvor langt skal en strekke seg da før en ikke blir gal av alt og får ett liv som en slett ikke ønsker seg og kanskje gjør en dårlig . Nei livets prøver er ikke enkle og takle bestandig . Skal i dag prøve meg på ei slags trening sammen med noen Røros venner , vi får se hva det ender opp som men det er utrolig koselig og treffe dem da . Det blåser ikke i dag , ivertfall ikke ennå men det er grått ute . I går blåste vinden skikkelig og det regna voldsomt , da liker jeg meg . Det er så koselig selv om jeg får mye smerter av slikt vær . Kjenner jeg får frysninger nedover ryggen når det knaker i huset og regnet pisker på vinduet , mmmmmmmmmm deilig . Det regner no ser jeg : ) . I dag blir det kjøttkaker i brunsaus til middag og ertestuing da , det må jo være med da . Tenkte i dag at jeg skulle prøve og gjøre noe også , være husmor liksom . Prøver og gjøre livet lettere for min kjære og da , være hans solstråle . Slik at enkelte ting kan være lettere for han . No har han gått med tannpine i evigheter og han var og opererte vekk ei visdomstann så no er han en visdom mindre , hi hi hi . Han hovna opp så i kjinnet og har hadt det vondt i flere dager no , håper det blir bedre etterhvert ja . Ja det er alltid noe som skjer her i livet , men no snart skal jeg finne senga og få litt skjønnhetssøvn før jeg eventuelt gjør noe . Så ha en fin dag folkens , tudelidu

Ingen kommentarer: