tirsdag 1. september 2009

MANDAG DEN 1 SEPTEMBER


Ja i dag stod jeg opp som vanlig sammen med min kjære og vi spiste frokost og kosa oss som vanlig . Knut drog på jobb og jeg rydda bordet og tok med meg kaffen foran pc n og så på nyheter og var innom facebook og bloggen for og se om det var noe nytt der . Etter ei stund så blei jeg trøtt og gikk og la meg for formen er ikke på topp som vanlig . Kl 11 stod jeg opp og gikk rett på badet og tenkte over det jeg hadde drømt og sa tilmeg selv no er det noe som har skjedd men jeg gikk på badet og fikk ordna meg . Etterpå så gikk jeg på kjøkkenet og sjekka mobilen og der fikk jeg se at min Onkel har ringt og han har snakka inne på telefonsvareren da skjønte jeg no er det virkelig noe . Faren min er død , ikke kjekk melding og få men sånn er livet . Han har hadt kreft og dem trodde at han skulle greie ta men slik gikk det ikke . Deverre for oss begge så hadde vi ikke kontakt , selv om jeg prøvde så godt jeg kunne men han ville det ikke slik . Jeg har hadt mye sinne og forbannelse over den mannen men har heldigvis for meg selv tillgitt ham . Tenker tilbake hvor mye pappajente jeg var før han dro på sjøen og til USA men etter det var det slutt , har mange flotte minner men desverre så er mye av minnene bleket . Men jeg håper at han har det bra der han er i dag sammen med Gud , Håper at han ro i sjela si . Til slutt vil jeg si at selv om at vi ikke hadde kontakt så har jeg sorg i mitt hjerte og er trist , han var tross alt pappan min . Rip kjære pappa

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hei Randi.
Leit å høre om pappaen din. Pappaer er jo pappaer, uansett hva en prøver å tenke. Det er alltid for tidlig å miste dem, tenker jeg.

Greit å vite at du selv ikke bar noe nag til han for de feiltrinn han gjorde gjennom ditt liv. Slik er livet, hardt mange ganger og spesielt i slike stunder.

Tenker på deg nå, Randi!

Randi Marie Hasselø sa...

Takk Karl for omtanken din det varmer . Ja livet er ikke enkelt bestandig men vi kommer oss igjenom det til slutt vettu . Jeg kan tilgi men glemmer aldri og det er det viktigeste for meg akkurat no . Ha en fin dag , klem