onsdag 30. september 2009

SITTE OG .............................................

Kom over en artikkel i Dagbladet i stad , og dette måtte jeg bare få her på bloggen . Det han handler om at gutter må sitte og tisse på skolen for at de ansatte er lei av og vaske vekk urin på gulvet . En far og en forsker mener at det er en krenkelse av guttene , akkurat ja . Hva hvis dem har lært dem og treffe der dem skal da og ikke grise når dem er på do så har ikke dette skjedd . Hva med dem som må ta allt ta griseriet etter dere mannfolka / gutter , har selv gjort det . Det har vært gale enkelte ganger at til og med jeg reagerer , tiss på gulvet osv . Det er ikke det at jenter og kan grise for det kan dem til gangs dem også . Jeg greier ikke i mitt bare sinn forstå hvorfor folk må være så grisete . Det er ingen som kan bruke dokosten heller der ute , det sier veldig mye om folk . Jeg har jobba med og vaske og har vaska mang en do men det er det heldigvis slutt på . No har jeg bare det i vårres hjem , skal love det blir hørt hvis det er noe . Sånn aksepterer jeg ikke , hva med dem som kommer etterpå da det tenker ikke folk på . Svarten til grisa sier no jeg . Men det har blitt slik i dag at ungene skal få gjøre som dem vil og da får dere se reultatet etterhvert . Her er det jeg leste artikkelen http://www.dagbladet.no/2009/09/30/nyheter/innenriks/skole/utdanning/barn/8354132/ . Til slutt vil jeg bare si at dere skal være glad det er noen som gidder og ta griseriet etter dere , har dere ville hadt den jobben ? Ja jeg bare spør jeg ?

Ingen kommentarer: