onsdag 30. september 2009

TRYGDESVINDEL

Ja jeg leste i Adressa i dag på nette at det fåregår trygdesvindel , ikke at det er nytt da . Det gjør meg så eitranes forbanna . Trygdesvindel på 14 , 7 millioner er mye det altså , hvordan står det til med moralen her i landet spør jeg . Det er slike som ødelegger for de som virkelig trenger det , de som virkelig trenger det må slite seg halvt ihjel for og få det en har krav på når en er syk eller streve for at en skal få seg en jobb . http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article1391577.ece . Jeg veit og dem som svindler på tryga de som liksom skal være aleine men at barnefaren bor der alikevell men at han har adresse en annen plass , kjente ei slik ei en gang . Sånne folk skulle virkelig ha blitt tatt og blitt straffa til gangs mener jeg . Jeg er selv på trygd og det er fordi kroppen min ikke vil for den har mye smerter og da jeg ikke greier og jobbe . Det har vært mye jeg måtta ha slitt med og kanskje fortsatt må slite med når det gjeller trygda men jeg skal hilse og si at det hjelper ikke på sydommen min . Og det er vel derfor jeg reagerer når jeg hører blant annet om trygdesvindel . Hva mener dere andre ?

Ingen kommentarer: