torsdag 3. september 2009

TORSDAG


Sitter her foran pc n min og ser ut igjenom vinduet og er trist , i dag skal min far begraves . Jeg selv kan ikke være til stede pga at han er i USA , han har bodd der ca 30 år . Jeg tenner ett lys for ham og ber til Gud om at han skal ha det godt og fred i sin sjel og at jeg få fred i min sjel . No er han virkelig borte selv om han har vært borte i mange år for meg . Det er merkelig ta der hvor en reagere selv om han nesten var en fremend for meg , jeg blir trist og tårene renner . Jeg er visst ikke så tøff lell .Kikker ut av vinduet og ser hvordan skodden legger seg no , sola blei borte . Har en sånn rar følelse inni meg men det er vel ikke rart det var faren min tross alt uansett hvordan jeg snur og vender på det . RIP pappa .

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hei Randi.

Det er lov til ikke å være så tøff i slike anledninger. De aller fleste er nok det motsatte når en kommer i slike konfrontasjoner med livets virkelighet. Uansett hva de forsøker å få frem for offentligheten. Vi blir litt skjelvne både her og der da. Det skulle forresten bare mangle også.

Tankene er med deg fortsatt!

roffe sa...

Ja, selv om en ikke har hatt kontakt på lenge, går det innpå en når noen i familien dør. Far min døde da jeg var fire år, men jeg husker han godt ennå.

Ha en fin helg..