onsdag 16. september 2009

GÅRSDAGENS VERK






Ja i går satt jeg og scannet gamle bilder for og prøve og ta vare på dem . Det er litt av en jobb altså , jeg blei sittende så lenge at jeg fikk tresmak i rumpen . Verka fleire tima etterpå men skal si det var artig ja . Min kjære Knut kan alt om scanning og behandle bilder for det er jo det han jobber med og han skal lære meg hvordan alt på det nye programmet han la inn i går til meg , ja han får ha tolmodighet som bare det for jeg må ha det inn med te skjei , he he . Her er noen bilder i fra min spee barndom . Ha en fin dag folkens : )

2 kommentarer:

roffe sa...

Det er moro å se på gamle bilder. Jeg legger bildene mine både på cd og på ekstern hardisk..

Randi Marie Hasselø sa...

Ja jeg skal no prøve og ta vare på alle bildan mine . Å scanne det er en nøysom jobb du men det er no artig og da . Mange minner som dukker opp mens en holder på .