mandag 21. september 2009

FELLESSKAP ???????

Igår var vi i misjonskirka , det er lenge siden no . Har liksom ikke fått tid , det er bestandig noe som kommer i veien . Ja sånn er det i den travle hverdag men jeg er glad vi gikk for det gav meg mye . De har Fellesskap som tema der no og som han sa han som hadde preken at det er vanskelig og finne ut hva det betyr eller at det passer en selv . Han var en gjest fra ei anna menighet , han gav meg mye i prekenen sin . Han hadde en stor porson humor men alvor også , han traff meg i hjerterota så jeg måtte streve med og holde tårene unna , Ja for de som ikke har oppdaga det så er jeg ett veldig følelsesmenneske , og akkurat no er jeg veldig følsom . Og så var det nydelig og rocka musikk der , musikken satt i går ja . Ja hva er felleskap , det tror jeg at det er forskjellig hva folk mener men for meg er det ei gruppe mennesker som samles om ett tema eller ting de har felles . Og da kan man oppleve fellesskap . Med all musikk /Lovsang og preken så vil jeg si det var en topp begynnelse på en ellers så perfekt dag sammen med min kjære .

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Koselig da Randi!

Ellers er jeg kommet meg på føttene igjen og frisk som jeg ikke har vært på lenge. Dvs frisk er kanskje å ta litt hardt i, men formen er så bra som jeg ikke kan huske. Har jo fått konstatert Kols. Medisinene og røykeslutt har gitt meg overskudd og ståpå tilskudd til tusen. Nå settes turen til Skatval snart, tror jeg. :)

Hei så lenge og hils!

Randi Marie Hasselø sa...

Det er kjekt og høre at du har kommet deg på føttene igjen , du får ta en dag om gangen så blir det vel bra . Kols er ikke en kjekk sykdom nei, er for at mamma kan få det . Ho røyker som bare men jeg kan ikke si hva ho skal gjøre for ho veit det så vell selv . Dere er hjertelige velkommen til oss på Stjørdal . Skal hilse fra Knut : ) . Klem