søndag 6. september 2009

LØGN OG FANTERI

Var innom bloggen til min venn Karl og der måtte jeg selvfølgelig legg inn ett skriv . I disse dager handler det mye om politikk og jeg jeg blir sååååååååååå eitranes provosert når jeg ser hva som kommer ut no for tida . Ja det er en del mennesker som er i politikken som prøver og gjør ett ærlig arbeid og at Norge skal bli ett enda bedre land og bo i . Men sånn som det er no så skyller de på hverandre og lyger så det renner av dem og lover ting de ikke kan holde i det heile tatt . Hvorfor kan de ikke begynne og være ærlig og stå for det dem sier for ein gang skyld . Jeg har politikere i familien og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg har ikke ville hadt en av dem og styrt landet . Selvfølgelig gjør en av dem ett godt stykke arbeid så det er sagt . Men ellers også i livet blir en slått i trynet med løgn , jeg skal ikke gå lengre til enkelte familiemedlemmer . Det er deres tap for jeg har sagt at sånnt gidder jeg ikke og da ikke vil ha kontakt med dem . Løgn er sårende og lite respektløst . Jeg godtar ikke sånt , jeg hater løgn og bedrag . Jeg sier hvis folk ikke kan si sannheten så er de både feige og respektløse . Ha en strålende søndag uten løgn : )

1 kommentar:

roffe sa...

Hei på deg,jeg har sluttet å se og høre på politiske debatter. Det er jo bare tull og tøys alt sammen..
Ha en fin uke...