onsdag 16. september 2009

BYTTER DU OFTE NOK ?

Ja for og si det sånn så har jeg fått meg mange overraskelser og nesten er i vantro når jeg hører folk ikke skifter truser hver dag eller går i BH er mange dager . Jeg føler jeg er godt opplært i god personlig hygene og hva som er normalt at man gjør . At enkelte ikke verken vasker seg og pusser tennene her dag gjør at jeg blir kvalm . Det er noe annet når en ikke har mulighet til det men men dem aller fleste har det . Jeg kom over no i Bladet KK som jeg vil dele med flere . http://www.kk.no/822930/bytter-du-bh-en-ofte-nok . Ja jeg sier er det mulig at det går an i disse dager at det går an og være så "grisete" . Ja jeg bare spør jeg og blir ikke ungene opplært sånn som vi blei før eller ?Har hørt at enkelte verken dusjer etter trening eller annen aktivitet , jeg blir stum altså . Hva mener dere ?

2 kommentarer:

roffe sa...

Hei på deg...Dusjing og skifte truse og sokker, det må jeg gjøre etter dagens arbeidsdag..Bh, det blir vanskelig det....hehe... Kan være at jeg skofter litt når det er helg..
Ha det bra..

Randi Marie Hasselø sa...

Jeg kan ikke for at jeg ser på personlig hygene som viktig , har hadt mange forskjellig diskusjoner med forskjellig på ta der . Hver enklet må selvfølgelig gjøre som dem selv vill . For og si det sånn da jeg har ikke sluppet en kar innpå meg hvis han ikke var reinslig , det har bydd meg imot . Folk som stinker er ikke noen jeg vil være sammen med , jeg er kanskje for nøye men det er bare sånn jeg er .