søndag 15. november 2009

EPLEKAKE


I går laga jeg jeg eplekake , må jo prøve og være litt husmor her . Jeg har aldri vært noen baker forutenom den tida når jeg gikk på husmorskolen da baka jeg mye . Jeg fikk smake denne kaka hos min søster når vi var og feira hennes bursdag og synes den var god så jeg tenkte i helga at jeg skulle prøve da . Tenkte jeg skulle ha den i mindre form og det gjorde jeg men når jeg skulle ha den inn så passa ikke den forma inn i ovnen vår , TIPS FOLKENS : SJEKK OM FORMA PASSER TIL OVNEN FØR DU HAR DEIGEN I : ) . Men det gikk bra da , fikk hjelp av min kjære til og få den over i stor panna som passer til ovnen : ) . Den blei så bra altså og den smakte himmelsk så no er jeg stolt over meg selv . FLINK JENTE JA : ) Så no har en del eplekake i fryseren men kor lenge dem får ligge der kan jeg ikke love da . Ha en strålende søndag folkens , ønsker dere alt godt : )

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Den ser god ut ja. Skitt å - skulle tatt en tur allikevel i dag. Tenkte forresten på det ei stund også, men så var det andre ting som dukket opp.

Du får la et stykke ligge til vi kommer en dag... :)