mandag 9. november 2009

SVELE : )


Fredagen fikk jeg melding fra min søster med bilde at ho har laga sveler , skal jeg si jeg blei frista . På lørdagen da vi var og handla som vanlig så måtte jeg kjøpe ingridiensan so skulle til for og lage svele og siden det var farsdag på søndagen så passa det perfekt og lage dette . Jeg er ikke noe til baker men dette skulle jeg no få til da . Har oppskrifta på MRF svele sjø , dem som har tatt fergene i Møre og Romsdal veit ka ei MRF svele smake . NYDELIG : ) .

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Hei Randi og takk for hilsen igjen. Ser og kjennes ut for at bedringens vei er på plass, håper det stemmer i praksis også.

Ang den omtalte Svelen så er det for den av dere som ikke skulle være orientert og leser dette noe bortimot "Himmelsk".

Ha en fin dag Randi. Ser vel Knut en tørning i ettermiddag etter det jeg forstår. Håper vi finner ut av det slik at dere kan få det i orden og som det skal være. :)