onsdag 4. november 2009

VAKSINE


Ja på mandagen var jeg og tok den berømte vaksina og det gikk greit ja . Heile dagen var jeg fin merka ingenting , har ikke følt meg bedre enn på lenge . Men dagen etter våkna jeg med hodepine , føltest ut som jeg hadde ei dundrens fyllesyke . Etter min kjære dro på jobb la jeg meg ned og verka så inni granskauen i kroppen og på arma blei det en rød flekk og den verka også . Men det går no over etter hvert ta her da men det har vært pyton mens det stod på . Er litt bedre i dag da og jeg skal prøve meg på trening i dag .
Men jeg synes det er fælt som dem overdriver når det gjeller denne svineinfluensaen altså , ikke det at det er alvorlig men dem trenger ikke og skremme livskiten ut av folk da for da blir det pannik blandt folk . Hører det er folk som truer legene og er heilt ville , jeg vil no si det at det må no gå an og ta seg sammen litt da . Jeg hadde egnetlig ikke tenkt og ta denne vaksina jeg da men det blei no sånn siden jeg er i risikogruppen . Får no håpe dem får bukt medta svineriet så det blir litt ro i rekkene igjen og at det ikke dør mere folk . Da skal jeg prøve og ta det litt med ro og samtidlig få gjort noe fornuftig .

Ingen kommentarer: