onsdag 17. februar 2010

JEG ER IKKE RASIST MEN.........

Hvorfor skal utlenningene få alt opp i hendene når de kommer til landet , ja jeg bare spør ? Mange når de kommer hit bare forlanger og forlanger og de får det men når det skal være sagt så er det ikke alle som er sånn . Etter min mening så skal de være glad for at de får komme hit og har ikke lov til og forlange noe som helst , det er greit at de får det nødvendigste men så må de tjene penger til resten selv etter min mening .
Såg at noen islamister vil bygge moske i Tromsø , når jeg hører sånnt så blir jeg litt sånn oppgitt . Det får være grenser hva dem skal få lov til etter min mening , har vi kommet til landet deres så har vi ikke fått satt opp ei stavkirke . Der har vi måtta fulgt deres regler så hvorfor skal ikke dem bli pålagt og følge det som er her i Norge av lover og normer .
Leste i dagbladet her i morres at en islamist mente at homofile burde henrettes , ja det er nesten som en setter kaffen i vrangen vettu . Jeg er ikke homofil men jeg har ikke noe imot dem , de er mennesker med en annen legning . Det er mange normenn og som ikke liker deres livsførsel men noe kanskje dere bør tenke på er at det de har føleser og blir såret de også når de blir behandlet slik . Tilbake til dagbladet : http://www.dagbladet.no/2010/02/16/nyheter/homofili/innenriks/homofobi/politikk/10429716/ . For og snu litt på det da så kan vi stene denne mannen til døde fordi han er islamist og har farget hud , hva sier han da tro ?????
Det er ikke rart det blir rasisme her i landet , her kommer de forlanger og få alt opp i hendene og den stakkars normannen sliter og få hjelp , de de dreper , de voldtar +++++ mye mere . Jeg sier ikke at alle gjør det og det vet jeg det ikke er men det er mange og slikt blir lagt merke til .
Jeg vil no gå så langt og si hiv dem ut av landet dem som ikke klarer og oppføre seg og stram inn på pengene så skal en se det at det ikke mange som kommer hit til slutt . Ja bevares en skal hjelpe dem som trenger hjelp men våkne opp sier no jeg da .
Jeg blir provosert av slike karer altså , dem får jeg ikke mye medfølelse for nei .
Ja det er greit at de skal integreres men det er no grenser hva en skal tillate her i landet .
Med slik oppførsel og væremåte gjør meg FORBANNA så dem skal være glad jeg ikke sitter og bestemmer her i landet .
Selv om at de har opplevd mye vondt så er det ikke fritt fram for det , jeg har opplevd mye vondt jeg men jeg kan ikke bare dure frem og gjøre som jeg vil for det .
Jeg kan ikke gjøre anna og ytre hva jeg mener men jeg håper politikerne tar til fornuft snart ja .
Jeg ønsker alle ei topp fremtid , normenn som utlenninger . Mitt ønske er og slippe og se sånne overskrifter som dette og om drap for det gjør meg kvalm .
Noen er jo kommet seg inn i politikken også og hva gjør de der ? Joda der bruker de masse penger på spådamer osv , hva er det blitt til ?????? Ja jeg vil ikke ha dem til og styre landet vårt , da blir det ikke kirker men moskeer . Jeg grøsser på den tanken jeg da , hva med dere ????
Ja dette er mine tanker , hva tenker dere om utviklingen rundt oss ?

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Du vet jeg er ganske så enig med deg på dette området. Noen ganger tenker jeg, hvorfor i all verden kommer de hit? Til et land som er så fryktelig å bo i.

Jeg tror vel etter hvert at det ikke er flertallet som oppfører seg slik, men kanskje det begynner å bli i meste laget av dem? Så mange at vi mister oversikten og fotfestet i tillegg til den sunne fornuften.

Kanskje vi skulle ha tatt oss en aldri så liten tenke og pustepause før vi nå begynner å bygge moskeer over alt. Tenkepause med de alvorlige manglene vi burde ha rettet på. Eldreomsorgen osv...

Ellers får du ha ei fin uke Randi, med og uten Knut. Når snøen forsvinner og sola og ellers alt det den har skjult kommer frem, skal jeg ha meg en tur med kamera i retning dere. :) Tenker jeg tar med meg Toril og jeg, for å holde meg i "tømmene". :)

roffe sa...

Jeg er helt enig med deg.Har ett lignende innlegg på siden min. Nå må noen sette grenser på alle de gode fordelene innvandrere får.

Ha en vidunderlig helg..