søndag 14. februar 2010

VALENTINE


Jeg er ikke så opphengt i valentine dagen for jeg at en skal bry seg ellers i året også . Jeg elsker og gi oppmerksomhet til den jeg er glad i og elsker og synes jeg det er morsomt og finne på noe uten at de forventer det og har ei hvis peiling på det , overraske dem liksom .
Jeg har fått noen nydlige tulipaner av min kjære , han er flink og gi oppmerksomhet til meg . Men når jeg er først inne på dette emne så kan jeg skrive noen ord .
Min kjære og jeg traff hverandre på Røros og der blei det kjærlighet ja men ikke med første blikk nei , jeg skulle ikke ha noen mannfolk og slik var det . Men så møtte jeg ham igjen i Molde og det gikk noen følelser igjenom som jeg ikke forstod da , treig i oppfattelsen vettu ; ) . Så flørta vi på msn , han la ut agn og jeg gikk rett på , he he . Ja så var det på tide og dra på Røros igjen og dro dagen før og måtte vente på han til dagen etter , jeg skal hilse si at det var en nervepirrenes dag og gå og vente slik men når jeg endelig fikk bjørneklemmen fra ham og vi gikk måneskinnstur om kvelden i Røros kulda . Det er en kveld jeg aldri glemmer og siden har vi vært sammen . Med litt påtvungen adskillelse så har vi ikke vært fraverandre en siden den gangen jeg kom på besøk og blei bare hveranes her .
På den stunda så har vi hadt tøffe tider og gode tider men sånn er livet også da . Men av og til kan det bli for tøft men vi står han av . Jeg elsker denne mannen over alt på denne jord og håper vi får mange gode år og mange fine opplevelsa sammen ennå . Han er det beste som har kommet i mitt liv og jeg lærer mye av ham . Håper lille jeg kan lære ham noe også innemellom .

SÅ MIN KJÆRE KNUT JEG ELSKER DEG OVER ALT PÅ DENNE JORD , KYSS OG KLEM

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Einn mæ da Randi, e du itj gla i mæ længer? Navnet mitt er Karl Halvorsen og vil gjerne være anonym. :)

Nei hvorfor skulle du feire Valentins dag, som har det hver dag? Det måtte være sløsing med både det ene og andre...

Ellers var det koselig å se deg i aksjon på bloggen igjen, kan ikke bare sitte der på gården å kline vet du. :)

Ha ei fin uke som ligger foran oss og hils Knut.