onsdag 3. mars 2010

??????


Jeg satt og såg på programmet Sporløs i går kveld og som vanlig med sånne program så griner jeg . Denne karen var på leting etter sin far , det er vel desverre mange det som ikke veit heilt hvem sitt opphav er . Jeg kjenner litt sorg i meg når jeg ser sånne program for jeg visste godt hvem min far var men han ville ikke ha noen kontakt . Jeg visste hvem han var men jeg kjente han ikke , det verste er og ikke vite hvorfor han ville det sånn .
Tilbake til programmet : http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=593756 . Der fikk han vite at faren hadde visst at han var fødd og på toppen hadde han en halvsøster i Norge foruten om de halvsøskene han hadde borti USA .
Jeg har ett spørsmål , hvorfor har de ubeskyttet sex hvis de ikke kan ta ansvar for sine handlinger etterpå . Det er jo ungene det går ut over . Ja sånnt opprører meg for jeg har hadt nok opplevelser med sånnt .
Men jeg veit også at alt har sine årsaker hvilke valg vi gjør her livet , men det er så dumt at andre skal få svi for våre dumme valg . Jeg er ikke noen perfekt person og har tatt mange dumme valg her i livet men de har bare gått utover meg selv . Og skal si det at jeg angrer mye på dem men det kan jeg ikke gjøre så mye med no . Jeg har lært en masse av de dumme valgene , jeg gjør det ikke igjen for og si det sånn .
Så jeg oppfordrer folk til og begynne og tenke litt hva de gjør så slipper dere og angre etterpå . Ha en fin dag , klem : )

1 kommentar:

Eva sa...

Er en stund siden du skrev dette, og jeg har fulgt med programmet du nevner. Griner selv, men mest over at det ender godt.
Jeg vet ikke hvorfor at enkelte har ubeskyttet sex, og så får det slike følger for de barn det blir av resultatene. Men de har tatt sine valg, og antagelig lært noe av det. Jeg må lese mer i din blogg for du skriver så fint. Mange flotte innlegg som du skulle hatt flere kommentarer på! Jeg drar de opp igjen, for de fortjener det!

Ha en fin kveld..