mandag 1. mars 2010

HERLIGE SØNDAG






I går ble jeg vekket av min kjære i 10 tida om morgenen med at frokosten var klar , deilig ja . Vi satt og kosa oss lenge med frokosten men til slutt måtte jeg få ordna meg . Omsider fikk jeg begynt på og lage kjøttkaker , og det blei ikke lite altså . Men det finnes ikke bedre enn mat som er lagd fra bunn av da , desverre så blir det altfor skjelden at en gjør det for det tar sin tid . Alt skal være lettvindt i dag vettu .
Dagen gikk fort og det var tid på at Marit skulle reise hjem etter vinterferien , etter at ho blei satt på bussen så bestemte vi oss for og ta oss en tur ut for og lufte oss . Ferden endte på badestranda i Stjørdal , det var fint der også no selv om det ikke var badesesong . Det var veldig glatt der under snøen , det var flere ganger jeg holdte på og gå i spagaten eller ende på rumpen : ) , for ett syn det har vært , ha ha .
Når vi kom oss ned på selve stranda så var det deilig og gå i sanda der var det skjell og mange fine steiner , jeg elsker og gå på slike plasser der jeg har sjøen som utsikt . Det gir meg fred i sjela , trengte det i går . Vi hadde med oss fotoapperat og tok masse bilder , min kjære Knut er veldig flink med det , jeg er mere amatør men synes det er morsom hvis jeg greier og få til ett fint bilde .Har en fin læremester da , har lært mye av han men har ennå mye og lære .
Omsider så drog vi hjem og slappa av i godstolene til det kom så langt at vi måtte legge oss . Ja no er Mandagen kommet , ha en fin dag . Klem : )

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Flotte motiver en flott dag, det var det virkelig i går. Kunne godt tenkt meg og ha vært i de omgivelsene der og ikke i de mer kjente og tettbebyggede jeg var i. Men det kommer vel muligheter til det fremover. :)

Jeg fikk meg en skikkelig tur både i timer og lengde. 3,5 timer vel og sikkert ei drøy mil og vel så det.

Ellers er det som vanlig her, ikke særlig forandringer, men vi snakkes om det. Ha ei fin uke, enda ei uke som lar oss komme nærmere sommeren. :) Det blir flott, synes jeg.