torsdag 4. mars 2010

POLITI OG RØVER

Her ei kveld denne uken så var vi på vei til og legge oss så fikk vi vite det at en kar har vært og trua en politibil til seg og at han hadde våpen på seg også . Nede på veien såg vi flerepolitibiler kjørte forbi som var på vei til og ta ham . Men det skulle ta sin tid før de gjorde det da og det ekle her at vi hørte en lyd ut som hørte ut som ett skudd . Men det var ikke sikkert ikke noe men det er en uggen følelse . Min fantasi begynner og fungerer iverfall og heldigvis så var jeg ikke aleine .
Det er ubehaglig når skurkene kommer nær heimen din , han hadde sikkert sin grunn men jeg fatter ikke hvorfor de velger og gjøre det slik . Her kan dere se litt selv : http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1452774.ece .
Jeg synes det er mye drap ,tyveri , sexuelle misbruk , psykisk og fysisk misbruk og ikke minst utroskap . Ja dere ser rett , jeg ser utroskap som kriminelt . Den personen som gjør det misbruker den personen som sitter der hjemme . Hvordan har samfunnet vårt utvikla seg ? Hvordan er det vi mennesker har blitt ????? Vi reagerer snart ikke på noe lengre , jeg reagerer med nesten og bli kvalm . Jeg fatter ikke hvor den ondskapen kommer fra , jeg privat opplever ondskap tid til annen med jevne mellomrom . Og det tror jeg ikke jeg er aleine om , hva skal en gjøre med folk som gjør ting bare for og være ondskapsfull ??? Er det noen som har tips ???
Ja det er ikke rart en kan bli forbanna og frustrert når en ser hvordan samfunnet og folk har blitt . Livet er ikke enkelt og enklere blir det ikke hvis samfunnet vårres fortsetter på samme viset .
Jeg vil ikke at det skal være slik at en skal være redd nesten så snart en går ut døra for en veit ikke hva som møter på en . Så jeg vil gi dere ett ønske om en varm og kjærlighetsfull dag , stor klem fra husmora : )

Ingen kommentarer: