mandag 8. mars 2010

HELGA





Ja så var helga over for denne gangen også , den går så utrolig fort når en har det godt . Jeg sliter med kroppen som vanlig og var veldig utbrukt men nøyt stillheten og roen sammen med min kjære . Vi var no ute og handla som vanlig på lørdagen men det gjor vi fort unna , vi begge to hadde med oss kamera og tok litt bilder . Ja det er litt gøy når en kan få til spesielle bilder da og så er det noe vi kan gjøre sammen . Jeg fikk også pakken jeg hadde bestilt , no skal jeg begynne og knytte tepper . Det skal bli gøy da og så ser jeg hva jeg har holdt på med om de dagene jeg ikke gidder og gjøre noe annet i heimen . Men faren er vel at jeg blir overivrig da og glemmer alt annet , he he .
På lørdagskvelden hadde vi tacogryterett , den var ny så vi måtte teste den . Den var god ja : ) Utpå kvelden så vi på den siste filmen av bøkene til Stieg Larsson LUFTSLOTTET SOM SPRENGTES , anbefaler alle tre filmene . Det blei sein kveld men vi har stor kosa oss . Søndagen blei en innedag , men fikk sett noe av det vi hadde tatt opp . Jeg satt meg ned for og sy og Knut kosa seg med boka si ( foto ) : ) , dagen gikk fort og plutselig var det sengetid igjen .
Ja av og til så er det godt og slappe heilt av og ikke gjøre noen ting , ikke er det mas , ikke er det noe en må gjøre ( det er det men en lukker øynene for det ) . Det og bare være sammen , nyte ro og fred og hverandre . Det er himmelsk , takk for ei nydelig helg min kjære . LOVE YOU : )
Ønker dere strålende dager som kommer , klem : )

Ingen kommentarer: