mandag 3. mai 2010

1 MAI


Ja det er vel arbeidernes dag 1 Mai og vi gikk desverre ikke i tog . Hvis jeg skulla ha godt i tog så skulla jeg tatt opp de uføres og fatties kår her i Norge , det må være ei skam at folk som har slitt seg ut i arbeid skal straffes med og leve i fattigdom . Det er ikke alle som har lite utbetalt men for og ta meg selv så hvis jeg hadde levd aleine så har jeg slitt til
de grader både med de husleiene og strømutgiftene og pluss det andre . No har jeg noen og dele utgiftene med men alikevel så når alt er betalt så er det ikke mye til overs nei .


Ja istede for og gå i tog så kosa vi oss hjemme og nøyt stillheten og freden . Men vi tok oss en tur ut også , vi tok bilen og kjørte ett stykke og havna ut ved Flatholmen . Der blei jeg posetiv overraska , jeg fikk se HAVET . Og være ved havet for meg er som en renselse for sjela , det gjør meg sååååå godt . Været var ikke så verst , det bleste litt så jeg fikk kjenne vinden klype meg i kinnene og håret flakset veggimellom . Ja no har jeg fått sånn lengde på håret at jeg får det i ansikte , det er en ny opplevelse for meg , hihi .
Det var en nydelig gåtur der ute , kjente godt i kroppen når vi kom hjem at jeg har vært og gått på bergan der ute ja . Når vi kom hjem så kosa vi oss med kyllinggryte til middag og resten av kvelden nøyt vi hverandres selskap . Ja vi er flink til kose oss sammen selv om vi holder på med forskjellig ting .Det var en perfekt dag for meg , jeg anbefaler og gå ut på Flatholmen på det varmeste . Takk min kjære for at du tok meg med ut dit . Løv you ; ) .

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi!
Dere er flinke til å komme dere ut i helgene synes jeg. Bildene er flotte, de blir bedre og bedre synes jeg. Idag var det virkelig blinkskudd du leverte. Fryser på føttene og får neglebit når jeg ser dem. Nydelig.

Det ble ikke mye tog her heller nei, men flagget var oppe. ellers har jeg tilbragt helga inne jeg, slik som det meste av de siste dagene. Ikke fritt for at det har kriblet litt i armer og bein og blikket har falt bort på kameraskapene titt og ofte. Det må da vel komme bedre tider for denne skrotten også. Med overskudd og pågangsmot nok til å bryte barrierene. Ja da, de kommer!

Tenk det, nå er det snart helg igjen :) og nye muligheter for turer ut i vår flotte trønderlags natur! Ha en fin og svært lite plagsom dag og uke Randi, så snakkes vi igjen!

Evelyn sa...

Hei Randi:)

SÅ flink dere er til å gå turer og å komme der ut i naturen...

Ja det å gå langs skjøkanten og kjenne havvinden og høre have bruse langt der ute... er kjempe fint.. enten det er stille og rolig eller bølgene slår over skjærene er det herlig...

Jeg bruker sjøen / fjæra som en sted der jeg kan gå å nyte og tenke over ting og tang. Er dagene min tunge så kan jeg gjerne ta meg en tur ned te sjøen og å vandre dit litt så er jeg mye bedre etterpå...

Ha ei strålende uke :):)

Klem