tirsdag 11. mai 2010

GOD MORGEN MED STRÅLENDE SOLSKINN



Sitter og nyter kaffekoppen som vanlig om morgenen etter min kjære har dratt på jobb . Sola skinner som bare og etter som det har snødd litt i det siste så er det hvitt oppe i fjellsida og det glitrer i trærne . Ja det er bare nydelig ute , det har vært kaldt i natt iverfall for min kjære måtte skrape vekk is fra vinduene på bilen i morres . Ja sånn er det 11 Mai 2010 , det er ikke så ofte jeg har opplevd snø på denne tiden tror jeg og hvis jeg har det så har jeg glemt det det : ) .

I helga så hadde vi besøk av yngste dattra til Knut og ho har blitt 11 år så ho feira det med noen unger på Lørdagen og jeg baka sjokoladekake til selskapet , ja det hører med det og ha kake når en skal feire bursdag . Ellers så gikk helga stille og rolig for seg , jeg var ikke lysten på noe store sprell for jeg holdte på og vaske på fredagen og da fikk jeg dobbelt opp med smerter heile helga , ja sånn er det og ha fibromyalgi for min del . Men helga var ikke så verst alikevel den takket være min kjære : ) .

Jeg var en tur på sentre i går og da fikk jeg oppleve en mor var og henta guttungen sin og at det var tydelig dop med i bilde , det var ikke en kjekk opplevelse . Jeg synes synd på den stakkar mora som måtte oppleve sånnt , jeg lurer på hvorfor ungdom tyr til slik jeg altså . Er det problemer fra før så blir dem ikke mindre hvis en blir hekta på dop .
En har aldri garanti for at ungene oppfører seg og bruker sunn fornuft selv du har lært dem både det ene og det andre og at de har hadt det godt . Jeg er glad jeg ikke har unger når jeg ser sånne ting og hvor enkelte er så utaknemlig og rett motbydelig mot sine foreldre som har streva og gjort alt det de kan for at ungene skal ha det bra . Får håpe de selv får umulige unger da så de selv kan få smake det de selv gjorde , jeg blir nesten kvalm av slike unger . Sorry folkens , det var vel en mening med at jeg ikke skulle få unger og jeg er taknemlig . Nok om det for i dag .

Selv om at jeg sliter med kroppen for tiden så har jeg det topp , ha en topp dag folkens . Klem fra meg : )

5 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

God kveld Randi! :)
Var innom å sjekket tidligere i dag, trodde i alle fall det.

Strålende vær hos dere også, det har det vært her også. Nå skal jeg innom Knuts sin blogg å se om det er noe nytt. Takk for serveringa denne gangen. Snart må det vel bli sjokoladekake på meg også vel? :)

Randi Marie Hasselø sa...

Hei Karl , du får ta deg en tur da vettu så skal det vel bli ordning med kake , he he

Lills Krypin sa...

Önsker dere en fin helg. Kram

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi og god formiddag!
Har du matrosdressen til Knut ferdig nå og lakkskoene skinnende rene? :)

Ha ei fin helg og en flott bursdag den 17.

Evelyn sa...

Hei :)

Innom her for å ønske deg en fin 17 mai.

Håper du har det bare bra?

Klem