torsdag 27. mai 2010

UT PÅ TUR ALDRI SUR










Norge er ett vakkert land og vi har kjørt heile veien opp til Balsfjord . Turen gikk fint selv om det er langt . Vi hadde ei overnatting i Fauske og vi kosa oss heile veien oppover . Naturen er flott med midnattsol og greier , folket er flott . Vi er nok mere lavmelte vi sørpå så der har vi noe og lære av ja , det gjeller også meg . Været oppover var regn og atter regn men no har vi fått sol og flott vær , får håpe det fortsetter også . Det er alltid kjekt og være med på tur med sin kjære , jeg har kost meg masse på turen og der har jeg funnet tusser og troll også som jeg har fått dilla på . Anbefaler aller en tur opp til nord av landet , om sommeren er det lyst døgnet rundt og den den fabelaktige midnattsola er verd og få med seg . Ha en fortsatt fine dager fremover , stor klem fra meg : )

5 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Den anbefalingen støtter også jeg. :) Flott del av landet dere er i. Knut glemte ikke kameraet, ser jeg. regner med å se litt fra deres utskeielser og håper at været blir bra for dere.

Her har "sommeren og vinteren" lekt med oss i dag, ingen ser ut for å klare å bestemme seg for å bli...

Fortsatt fine dager til dere.

Klem fra'n Karl

Kamerasamleren sa...

Ikke glem mine tanker om litt av hvert da. Se innom den nye som er under utvikling www.fungerernorge.blogspot.com. Få gjerne tilbakemeldinger om hva dere synes. Og stem på skjemaet på bloggen. :) Og takk for det!

Evelyn sa...

Hei Randi :)

Så fine bilder du viser oss her på bloggen din i dag.. flotte farger på himmelen.

Ja Norge kan by på mange fine naturopplevelser, og de er mye flott natur rundt omkring i landet vårt, er gøy å reise rundt og se litt av den flotte naturen.

Har aldri vært langt nord jeg da.. men vi har snakka om de her i huset, så kansje en dag gjør vi alvor av det..

Håper ellers du har det bra.. syns det er veldig kjekt å høre fra deg på bloggen min. Det setter jeg stor pris på.

I dag er det fredag og helg igjen, syns dagene og ukene går veldig fort fortiden..

Ha en fin fredag :)

Klem fra Evelyn

Libraine sa...

Fine bilda :)

Eva sa...

Hei Randi!

Da var du ikke langt unna mine kanter! Synd at været var grått, men det skifter fort! Flotte bilder dere har tatt! Sola skinner, og ca 13 grader. Neste uke blir det grått og regn her. Ønsker dere en riktig god helg..

Klem