mandag 3. mai 2010

VÅR ELLER VINTER ?????





Ja en kan sagten spørre seg ja , i helga har det vært opphold innimellom snø og regnbyga . I morres når jeg stod opp var det kommet snø opp i fjellsida og tåka kommer mer og mere ned mot oss . Ja slik er det . I går , altså søndag så var vi hjemme og inne , gjorde ikke så mye men vi kosa vi oss .


Min kjære holdte på med bilder på pc n og jeg holdte på med ta knytteteppe mitt . Det er morro sjø , og enda mere morro er det når en kommer ett stykke og ser mere ut av det . Holder på med ett annet prosjekt også men det er julegave til min mor , er kommet langt med det prosjekte da . Det er litt artig og lage noe selv synes jeg for jeg legger all min sjel i det . Det er artig og få i gave ting folk har laga også når de har brukt stor energi for og lage til meg .












Jeg sitter med kaffe koppen på mandagsmorgenen , stod opp litt seinere i dag for min kjære skulle ta noen æren før han dro på jobb og da blei det litt seinere vi stod opp . Klager ikke jeg , hihi . Ser ut igjenom vinduet ser snøfloksene daler ned innimellom , ja det er rart ta været . Snakk om og bli værsyk altså , det verker så gale i kroppen så jeg må gå på sterke tabeletter . Det er ikke noe morsom for den suger krefter ut av meg og jeg får ikke gjort ting slik jeg vil .








Men jeg er evig opptimist og håper det blir likar i morra : ) , ja har en ikke vært optimist og sterk så har en vel ligget en viss plass no . Ja det er ikke alle som takler sånn motgang nei det er ikke morrsomt men en overlever og kaver seg opp igjen . De fleste har noen som er glad i en og det dagene verdt og leve og ikke minst påvirker det posetivt i sjela mi .




Ja som sagt så er det ei ny uke som har starta og jeg håper for oss selv og andre at skal få noen fortreffelig dager fremover .

STOR KLEM FRA MEG : )

4 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei :) ja man må nesten spørre seg hva slag årstid det egentlig er og hvor er våren.. her snør de... og ny snøen ligg langt nedi fjellet.... syns nesten de er litt deprimerendes... men men det blir vell i år også...

Alle dager er ikke like og det er av motgang man blir sterk.. stå på... klemer sendes din vei i massevis..

Så fint et knytte teppe du holder på med... gøy å lage noe og gi det bort til noen som setter pris på det.

Ha en fin dag :)

Kamerasamleren sa...

Ja lurer litt på det jeg også, årstiden vi er i. Kan vel trygt kalles hverken fugl eller fisk! Uten videre sjanser for å dumme seg ut. :)

I 8 - 9 tiden i morges snødde så tykt at jeg ikke så vinduet fra innsiden av huset. (Lett overdrevet) Men snøen skal visst forsvinne til august, mener jeg å ha hørt. :) Vi har noe å glede oss til da.

Hei igjen, nå skal jeg lufte meg en lang tur til butikken å få tak i et par brød. Uten mat og drikke, duger jeg ikke. (Eller var det ikke slik?) :)

Eva sa...

Hei Randi!

Takk for din kommentar inne hos meg og det setter jeg stor pris på.. Det været er nå lumsk, for det snødde her også. Men min kjære mann har lagt om til sommerdekk på bilen, så spørs det nå fremover!

Hvor flink du er til å knytte teppe, og ja det blir flott. Ingenting er som å få en gave som andre har lagt stor flid i!

Håper du snart vil føle deg bedre, og kanskje blir det lettere når været er mer stabilt..

Ha en strålende uke!

Klem

Lills Krypin sa...

Hej Randi. Her har vi strålende sol idag. Håper det fortsetter. Så fint bilde du håller på og gjör. Nå blir jeg borte fra bloggen noen dager. Skal legges inn onsdag.Opereres torsdag. Så får vi se når jeg orker sitte ved datorn igjen.
Ha det gott. Vi höres.
Stor kram fra Lill