mandag 17. mai 2010

GRATULERE MED DAGEN KJÆRE NORGE

Her i gården er det ikke store feiringa i dag , vi har slappa av og kosa oss sammen vi to turtelduene , hihi . Meninga var at vi skulle ut i skog og mark men det blei så grått og trist ta været at det blei ikke . Vi skulle grille også men vi tar middagen inne i dag istedet så det blir stekt torsk med potet , mmmmm godt det også .

Ja en skulle vel ha feira med og pynte seg og alt det som hører med med det har jeg vel ikke gjort på mange år . 17 Mai er nesten blitt en vanlig dag for meg , synes det er ungenes dag dette har blitt . Husker at jeg stilt opp for min kjære søster og gikk i tog sammen med klassen hennes , ikke at det var så om og gjort men jeg gjorde det for hennes skyld da . Husker selv gleden når jeg gikk på barne skolen , vi gikk i tog og etterpå så var det pølse , is og brus . Ja det hører med det på en slik dag .

Jeg har hadt en topp dag sammen med min kjære og jeg håper dere andre også har hadt en fin dag og fortsatt får det .
PS, Evelyn takk for en koselig helsning på dagen i dag : ), stor klem fra meg .

Her er jeg som speider i Kristiansund på 17 mai .

3 kommentarer:

Eva sa...

Hei Randi!

Gratulerer med vel overstått dag! Vi tok det helt med ro, man sitter å følger med på fjernsyn i stedet. Ungene er ferdige med tog, og dermed kan man gjøre som man vil. Vi koset oss med grilling og varmerekord. I dag er det grått, regn og bra kaldere!

Takk for din koselige kommentar hos meg og kjekt at du tar turen innom. Ha en flott dag!


Klem fra meg!

Kamerasamleren sa...

Hallo Randi, koselig å sjå dæ!

Nei, det er ikke sikkert du har hørt denne, jeg har mange å ta av etter så mange år. Det blir lett mange slike også med to stykker som oss gående sammen vet du, som begynner å kjenne oss. :)

Håper formen er så noenlunde bra og at du kan glede deg over sommerens kortvarige og uregelmessige lek med oss. Ha ei fin pinse Randi, så snakkes vi etter hvert. Knut skal jeg innom å hilse på selv med mine ønsker om det samme for han.

Hei så lenge!

Evelyn sa...

Hei :)

Hvordan går det med deg, håper formen er bra og at du har ei fin pinse ?

Her prøver vi å kose oss som best vi kan selv om ikke været ble det aller beste. men har nå fått vært litt ute likevell... kommer med flere bilder i bloggen min etterhvert.

Hadde vært gøy viss du er på disse trakter en gang at vi kunne ha møttes for en prat..

Klem