tirsdag 6. januar 2009

JULA 2008


Ja no er jula over , ho henger igjen her hjemme ennå .Har ikke fjærna ho ennå , synes det er koselig sjø . Denne jula har vært merkelig både godt og vondt . Ting skal ikke være enkelt men det får no være grenser ka en skal streve . Men slik er livet , dessverre ja . Det blei for mye spising og i jula så jeg har lagt på meg og , urettferdig ja . Julesteminga kom ikke før etter jula når snøen kom . Savna mine i Molde så klart gjorde jeg også . Jula var grei tross alt bare jeg får være sammen med min kjæreste så driter jeg i resten . Ja ja dette var ikke særlig oppløftene men sånn er det jeg føler no : )

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Opp med humøret Randi! Skjønner deg godt - ikke ukjent situasjon for meg heller dette, men jeg har kommet meg gjennom det.

Skal se om jeg finner en latterboks til deg, det vil hjelpe på humøret som gjemmer seg til tider. Så godt kjenner jeg deg at jeg vet det ligger på lur. Hele tiden. Se fremover, det er snart jul igjen!