mandag 12. januar 2009

TOLMODIGHET HVA ER DET ?


Ja det er noe jeg har og ikke har . Går no for tiden og venter i spenning på om vi får leie det huset vi har søkt på men skulle gjeren ha visst det for lenge siden , det er nesten seigpining for meg ta . Får vi ikke vite noe snart så kommer jeg til og dra meg i håret sånn at det ikke er noe igjen . Væææææær såååååååååååååå snill ring snart , desperat ja he he he .




Jeg kan være ganske tolmodig med dem jeg elsker før ting begynner og skjer , men skal ting skje skulle skulle det nesten ha skjedd i går og der får min kjære plages med stakkar for da blir det masing ja , Knut skal prøve og skjerpe meg he he he .




Samme er det meg når jeg skal gi bort gaver , kan nesten ikke vente med at de åpner den og få høre om de liker den . Ett eksempel er når jeg skulle gi mamma en gave , det endte opp med at ho måtte åpne den noen dager før sin bursdag . Jeg er håpløs også . Det går greit med og vente med og åpne gaver jeg selv får men sånn var det ikke når jeg var lita da åpna vi julegavene ett år på lille julaften når mamma og jeg var aleine som vi var ofte når jeg var lita . Så der har jeg skjerpa meg heldigvis he he he .




Generelt sett ser jeg no så har jeg lite med tolmodighet men håper jeg er det på de rette tingene da . Hvorfor er det så vanskelig og være tolmodig spør no jeg ? Ser min kjære er så tolmodig , har det vært meg så tror jeg noen karer med hvite frakker har måtta komme og henta meg he he he . Jeg har nok blitt slik som Karl i Mot i brøste og hoppa og opp og ned ( Ser det for meg og skratter til meg selv ) Ja sånn er det men det er no greit at en er forskjellig så blir det litt fargerikt i livet .




Jeg spør hvordan er din tolmodighet til det som skjer i livet ?

3 kommentarer:

Libraine sa...

I e itj mye tålmodig...! Eller med nokka da, men i begynne fort å trippa.

Randi Marie Hasselø sa...

Du er nok værre enn mæ kjære søster ;-)

Bårds sa...

Tolmodighet er nødvendig for å oppdage alle mulighetene. Ikke like lett bestandig. Ha en fin dag !