fredag 9. januar 2009

VALG I HVERDAGEN

Hver dag og hver time har vi valg og ta og da er det om og gjort og ta de riktige valgene da . Og det er ikke like enkelt bestandig nei . Det og bli samboer er ett viktig valg for meg men det var enkelt for magefølelsen sa at det var det rette og jeg elsker min kjære og vil ikke være han foruten .

Maten sliter jeg med og ta valg hver dag at det skal være rette sorten og det er ikke enkelt når en er på slankern . Jeg forstår ikke at det skal være så vanskelig altså . Når jeg slutta og røyke for over ett år siden var det over på nesten ei uke , hvorfor greide jeg det så lett spør no jeg ? Ser no bare i jula hvor en nesten frotsa i mat og ikke minst risboller , uffa meg . Hvor er viljestyrken hen spør no jeg og hvorfor tar man de valgene når en veit at de er feil .

Og når man skal ut en tur ja hva skal en ha på seg ja det er vanskelig det . Det skal være komfortabelt og så vil en se fin ut og da . Og da er bare og begynne og leite , blir nesten svett på tanken jeg .

Men som min kjære sier at en skal gå etter magefølelsen den er ikke en dum regel og følge når en skal ta valg her i livet og dem har vi mange av før vi vandrer vidre . Så jeg håper valgene blir lettere med tida og ønsker dere lykke til med deres valg også . Ha en strålende dag , klem

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Her kommer løsningen for oss begge. Du hjelper meg med røykingen, det blir nok noe å henge fingrene og tankene i utover for deg.

Jeg fikser dette med maten og humøret - jeg har brukbare erfaringer på begge områder. Det har du sett og hørt med egne øyne...

Dette fikser vil lett - verre er det med været.