torsdag 12. februar 2009

HAR DERE HØRT DET ?????????????????

Hva er det jeg hører at no skal politiet ja de som er muslimer få lov til og dekke hode med sånn skaut eller er det hidjabb det var det heter : ) . No synes jeg det begynner og gå for langt altså , de er kommet hit til landet for og få hjelp og da må de godta at sånn er det her . De har det godt her i forhold fra der de kommer ifra , de får penger , jobb , en plass og bo osv .
Har vi kommet til de landene så har vi ikke fått bygd kirke og gjort hva vi har villa nei måtta ha følgt det som er normene i det landet . Hva er det som skjer her i landet holder vi på og syr puter under armene til sa utlenningene , gjør dem noe galt så send dem tilbake sier no jeg da . Hva skal vi med sånn pakk som kommer til landet og voltar og dreper min søstre her i landet , er jeg rasist hm ja jeg har kanskje blitt det etter alt fanskapen som har skjedd i de siste årene . Det er nesten alltid en utlenning som har gjort det , det er ikke noen unskylling at dem har opplevd mye stygt nei . Jeg vil no si at hvis de ikke kan følge det som er her i landet så stikk .............
Fortsetter det sånn kan det ende opp med at de tar over landet og det kan vi ikke ha noe av altså , så jeg vil si til politikeren skjerp dere !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Skulle vel ikke være nødvendig å si det, men her har du vel en som kan sies å være enig i dette :)

Nå ser det vel ut til at det blir snudd i denne saken - kanskje noen har våknet etter juleferien?

Vi får håpe de holder seg våkne fortsatt slik at de vet hva de holder på med.

Ha en strålende flott dag!

Libraine sa...

Meine at dem ikkje ska bruke ta hodeplagget hvis dem e politi. Politiet ska ha uniforma som alle andre i dette landet, og hvertfall ikkje nokka spesial regla for hijab. Tåle dem ikkje d, må dem velge et anna yrke.